هرمزبان:مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان گفت: هیچ مانعی نمی‌تواند آموزش و پرورش عشایر را در راه محرومیت زدایی و برقراری عدالت آموزشی از حرکت باز دارد.

آموزش و پرورش عشایر در مسیر محرومیت زدایی و برقراری عدالت آموزشی

حمید قنبری مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید از مدرسه روستای شاهزاده احمد بخش الوار گرمسیری گفت: هیچ مانعی نمی‌تواند آموزش و پرورش عشایر را در راه محرومیت زدایی و برقراری عدالت آموزشی از حرکت باز دارد.

او افزود: در منطقه شاهزاده احمد بخش الوار گرمسیری تعدادی از دانش آموزان دختر و پسر دوره اول متوسطه بخاطر نبود مدرسه از تحصیل باز مانده بودند که به منظور تاکید استاندار خوزستان و سیاست راهبردی اداره کل متبوع مبنی بر پوشش تحصیلی حداکثری در یکی دو سال گذشته و سال تحصیلی جاری پس از شناسایی مبادرت به اختصاص کد آموزشگاه نسبت به ثبت نام و تحصیل شرافتمندانه آن‌ها اقدام گردید.

آموزش و پرورش عشایر در مسیر محرومیت زدایی و برقراری عدالت آموزشی

قنبری با اشاره به سختی‌های زیاد در راه برپایی مدرسه بیان داشت: بعد مسافت، کوهستانی بودن منطقه و نبود فضای آموزشی مناسب در این منطقه مشکل بزرگی برای تحصیل دانش آموزان بود که با رایزنی‌های صورت گرفته یکی از ساختمان‌های بسیج مستضعفین در منطقه برای به صورت امانی در اختیار آموزش و پرورش عشایر گرفت که جای تقدیر و تشکر از این نهاد مردمی و انقلابی دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد فرصت طلب برای کارشکنی اقدام به تهیه فیلمی از ساختمان مذکر و انتشار آن در فضای مجازی کرده تا در روند تحصیلی نجیب زادگان عشایر که دسترسی به مراکز آموزشی ندارند، وقفه و اختلال ایجاد شود.

آموزش و پرورش عشایر در مسیر محرومیت زدایی و برقراری عدالت آموزشی

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان اظهار داشت: به محض مشاهده فیلم با هماهنگی مسئول دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان برای تحقیقات و کشف حقیقت محتوای این فیلم در منطقه حاضر شدیم که ساختگی بودن فیلم برای ما اثبات شد، درواقع حقیقت ماجرا این بود که پیش از بارندگی‌ها محل برگزاری کلاس درس به ساختمان اداره اوقاف انتقال یافته و هماهنگی‌های لازم با بسیج و نوسازی مدارس برای ایزوگام ساختمان امان صورت گرفت.

او تصریح کرد: آموزش و پرورش عشایر از هیچ تلاشی برای رفع محرومیت و برقراری عدالت آموزشی دریغ نمی‌کند و کسانی که در تلاش برای ایجاد مانع در این راه هستند بدانند که ما هیچوقت خسته نخواهیم شد و دست از کار نخواهیم کشید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید