خبر فوری
هرمزبان:بنابر مشاهدات میدانی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان خبر انفجار امشب در مقر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا "ص" صحت ندارد.

انفجار تروریستی در ساختمان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا صحت ندارد + فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر انفجار ساختمان مرکزی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا که طی ساعاتی پیش در کانال‌های معاند و ضد انقلاب منتشر شده بود؛ کذب است.

بنابر مشاهدات میدانی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان خبر انفجار امشب در مقر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا “ص” صحت ندارد.

گفتنی است حوالی بامداد دیروز، فردی موتور سوار ناشناس یک عدد نارنجک دست ساز که در مراسمات چهارشنبه سوری از آن استفاده می‌شود به سمت دیوار ساختمان پرتاب کرده که منجر به آتش گرفتن یک بنر نصب شده بر دیوار شده و خسارتی در پی نداشت و این اتفاق هم به هیچ وجه تروریستی نبوده است. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید