نماینده ولی فقیه در استان همدان: بی‌بصیرتی برخی مسئولان در فتنه ۸۸ کشور را به سمت بی ثباتی برد

– اخبار استانها –

آیت الله حبیب الله شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان،  با بیان اینکه در طول ۴۰ سال گذشته دشمنان انقلاب اسلامی که با ماهیت الهی و استقلال طلبی این انقلاب مخالف بودند، بارها علیه آن دست به توطئه زده‌اند، اظهارداشت: فتنه سال ۸۸ در ابتدا و  در ظاهر اعتراض به نتیجه انتخابات بود و سپس تبدیل به ایستادگی در برابر قانون توسط شکست خوردگان در انتخابات شد.

وی با اشاره به اینکه این اعتراضات سبب اردوکشی خیابانی و نافرمانی علنی مدنی در جامعه شد، افزود: فتنه ای که در سال ۸۸ رخ داد  یکی از توطئه‌های پیچیده دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه پشت صحنه این حوادث رسانه‌های خارجی، دشمنان و بیگانه‌ها بودند که با مدیریت و برنامه‌ریزی، حرکت مردم معترض را هدایت کرده و جهت  دادند، عنوان کرد: آنها از فریب خوردگانی همچون سران فتنه بهره بردند تا آنها را در مسیر براندازی جمهوری اسلامی ایران سوق دهند.

آیت‌الله ‌ملک‌حسینی ‌در گفت‌وگو با ‌تسنیم: ‌اقتدار ایران در ۹ دی ‌نمایان شد / صاحبان انقلاب اجازه فتنه دیگر را ‌به دشمن نمی‌دهندسردار رمضان شریف سخنران ویژه برنامه یوم‌الله ۹ دی در بجنورد استنماینده ولی‌فقیه در استان گیلان: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۹ دی دشمنان را ناامید می‌کند

وی دخالت سفارت‌ کشورهای خارجی در اغتشاشات و فتنه  را از دیگر عوامل به وجود آورنده حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ برشمرد و ابراز کرد: در گزارش‌های به دست آمده متوجه شدیم بیش از ۱۰ سفارت خارجی ماموریت براندازی را در داخل کشور دنبال  کرده و با استفاده از عوامل مرتبط با فتنه به تحقق این براندازی کمک می‌کنند.

شعبانی اظهار داشت: حوادث سال ۸۸ نشان داد که دشمنان به صورت مستمر در حال برنامه‌ریزی برای بی‌ثبات سازی  کشور هستند و در همین راستا نیز  مرتب، نقاط قوت و ضعف نظام جمهوری اسلامی را مطالعه کرده و بر روی نقاط آسیب پذیر برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی تصریح کرد: آینده‌نگری، رصد دقیق اقدامات جبهه دشمن برای تنظیم رفتار مناسب جبهه خودی و پیش بینی برنامه‌ها و تهیه امکانات سخت افزاری و نرم‌افزاری برای مقابله با اقدامات احتمالی آینده دشمن، امکان تکرار توطئه و فتنه‌های مشابه از طرف آنها را  کاهش داده و نظام اسلامی را در برابر خطرات ناشی از اقدام دشمن، واکسینه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید براینکه که احتمال بروز فتنه از سوی دشمنان بسیارهم بالا است، افزود: اتفاقاتی که چند روز پیش رخ داد موید این موضوع است هرچند با پیش بینی‌های انجام شده توانستیم خطرات و آسیب‌ها را به حداقل برسانیم.

وی بصیرت را اولویت اول جامعه اسلامی  دانست و ابراز کرد: پیچیدگی حوادث فتنه گون سال ۸۸ نشان داد که رمز عبور از حوادث سهمگین فقط بصیرت است.

شعبانی با بیان اینکه نقش بی بدیل رهبری دینی و ولایت فقیه در جامعه اسلامی، اصلی جوهری و اساسی است که کشور وملت را از گردنه‌ها و شرایط سخت عبور می‌دهد، افزود: در جریان حوادث بعد از سال  88 برخی مسئولان سیاسی کشور در فضای آشفته به وجود آمده، دچار تردید و دودلی نسبت به واقعیت شدند.

وی گفت:  این شک و تردید در تشخیص حق، سبب کاهش بصیرت شده  و شرایطی را به وجود می آورد که طی آن هر نظامی به سمت دخالت بیگانگان، بی ثباتی و نهایتا فروپاشی سیاسی پیش خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ۹ دی از آن روزهای بزرگی بود که در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ماندگار شد، اظهار داشت: انسان اگر دقت کند دست خدا را این روز و هدایت امت می‌بیند بنابراین باید این روز بزرگ یعنی حماسه ۹ دی را که ایام الله است بزرگ بدانیم و به درس‌ها و عبرت‌های آن توجه کنیم تا چراغ بصیرت برای حرکت آینده کشور و انقلاب باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید