خبر فوری

قایم باشک بازی غول دریا با نوزاد انسان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، «آلبرتو آلکانتارا» از کارکنان کشتیرانی در سفر دریایی خود دختر ۶ ماهه‌اش را نیزبه کشتی برد. در این سفر نوزاد ۶ ماهه یک هم بازی غول پیگر پیدا کرد.

نهنگ خوش ذوق به محض دیدن این مسافر کوچک شروع به بازیگوشی و قایم باشک کرد. یکی از مسافران این صحنه شگفت انگیز در خلیج نواوا آرژانتین را از دست نداد و فیلمبرداری کرد.

این نهنگ به نزدیک کشتی آمد و خود را به کودک نشان می‌داد و دوباره زیر آب قایم می‌شد. هر دو طرف از این بازی لذت می‌بردند و خوشحال بودند. یکی از کارشناسان پستانداران دریایی گفت: نهنگ‌ها جذب کودکان می‌شوند و اغلب با شنیدن صدای گریه کودکان به سمت کشتی گردشگران نزدیک می‌شوند.

وی افزود: ما فکر می‌کنیم که نهنگ‌ها ارتباط ویژه‌ای با کودکان دارند، احتمالاً مربوط به صدا‌هایی است که کودکان می‌سازند؛ بنابراین، وقتی کودک در یک جمعی گریه می‌کند، همیشه می‌گوییم – بگذارید او گریه کند، زیرا ساکنان دریایی با صدای گریه بچه‌ها نزدیک قایق می‌شوند، چون آن‌ها فرکانس‌های خاصی دارند. از دیدگاه علمی، ما نمی‌توانیم بگوییم که چرا نهنگ‌ها جذب سر و صدای کودکان می‌شوند، اما این یک چیز شگفت انگیز است. “

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید