خبر فوری

نسل جدید کیا سورنتو ۲۰۲۱ + مشخصات

نسل جدید کیا سورنتو ۲۰۲۱ + مشخصاتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون تصاویر و ویدئو‌های جاسوسی متعددی از نسل بعدی کیا سورنتو منتشر شده است. هم‌اکنون نیز طراحان صنعتی دست‌به‌کار شده و با استفاده از اطلاعات موجود درباره این کراس اوور کره‌ای رندر‌های این خودرو را منتشر کرده اند.

طراحی کلی این خودرو آشنا به نظر می‌رسد، اما در نمای جلو و عقب تغییرات بزرگی رخ داده است. طراحان کیا جلوپنجره‌ی گوشه دارتر را در نظر گرفته‌اند. این بخش هم‌اکنون با چراغ‌های جلو هماهنگی بهتری دارد.

در بخش عقب نیز چراغ‌های جدیدی را می‌بینیم که به سمت پایین متمایل شده‌اند. اگزوز نیز درون سپر جا خوش کرده و البته پنجره‌ها نیز تغییراتی داشته و گوشه‌های آن‌ها تیزتر شده است.

مقایسه تصاویر جاسوسی سورنتوی جدید با این رندر نشان می‌دهد که این خودرو احتمالاً ابعادی مشابه با نسل کنونی خواهد داشت. اورهنگ عقب خودرو کمی کوتاه‌تر به نظر می‌رسد بنابراین شاید این کراس اوور فاصله بین محوری طویل‌تری داشته باشد.

نسل جدید کیا سورنتو ۲۰۲۱ + مشخصات

مشخص نیست که آیا کیا تغییرات مهمی را در قوای محرکه هم اعمال خواهد کرد یا خیر. نسل فعلی با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری ۲۹۰ اسبی و ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری ۱۸۵ اسب بخاری در دسترس است. گفته می‌شود کره‌ای‌ها احتمالاً نسخه هیبریدی و پلاگین هیبریدی سورنتو را نیز تولید خواهند کرد.

نسل جدید کیا سورنتو ۲۰۲۱ + مشخصات

فعلاً تصویر یا اطلاعاتی از کابین این خودرو منتشر نشده است. حدس می‌زنیم این خودروساز از طراحی مشابه با اپتیما در سورنتو استفاده کند. علاوه بر پشت آمپر‌های دیجیتال و صفحات نمایش بزرگ، این خودرو احتمالاً طراحی مینیمالیستی در کابین خواهد داشت.

نسل جدید کیا سورنتو ۲۰۲۱ + مشخصات

پس از فیس لیفتی ملایم برای مدل سال ۲۰۱۹، انتظار می‌رود نسل جدید کیا سورنتو در سال ۲۰۲۰ معرفی و به عنوان مدل سال ۲۰۲۱ به فروش برسد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید