خبر فوری

افتتاح چند طرح بزرگ صنعتی با حضور معاون اول رئیس جمهوری

به گزارش هرمزبان، جاسم جادری اظهار کرد: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برای افتتاح چند طرح بزرگ صنعتی و شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی فردا « سه شنبه »به هرمزگان سفر می کند.
جاسم جادری بیان کرد: در این سفر پروژه های آب شیرین کن فولاد کاوه جنوب کیش با ظرفیت 15 هزار مترمکعب در روز و با اعتبار 550 میلیارد ریال، فاز اول واحد فولادسازی این شرکت با ظرفیت 1.2 میلیون تن با اعتبار 9 هزار و 450 میلیارد ریال در منطقه ویژه خلیج فارس بندرعباس به بهره برداری می رسد.
وی تصریح کرد: تحویل دهی شناور اقیانوس پیمای کانتینربر ایران کاشان با اعتبار هزینه شده 35 میلیون یورو و سکوی تکمیل شده فاز 17 پارس جنوبی با اعتبار 143 میلیون دلار در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران، دیگر برنامه معاون اول رئیس جمهوری در بندرعباس خواهد بود.
جادری خاطرنشان کرد: همچنین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان با حضور معاون اول رئیس جمهور تشکیل می شود که در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این راستا در هرمزگان ارائه خواهد شد.
استاندار هرمزگان بازدید از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس را نیز از برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهوری به این استان عنوان کرد و ابراز کرد: این سفر می تواند در کنار افتتاح چند طرح صنعتی و جلسات رسمی با مسئولان دستاوردهای خوبی برای استان داشته باشد.
جادری در ادامه افزود: این استان به لحاظ اهمیت در کشور جایگاه خاصی دارد و دولت یازدهم در این زمینه عزم خود را برای به فعلیت رساندن ظرفیت های بالقوه آن جزم کرده و در نشست های ویژه هیأت دولت نیز همواره مسائل و موضوعات مرتبط با توسعه استان هرمزگان و اجرای پروژه های مختلف در این استان مورد بحث و تدبیر قرار می گیرد.
منبع: بولتن نیوز / ایرنا
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید