خبر فوری
هرمزبان:سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی گفت: قرار نیست حالا که در این جایگاه حضور دارم، علیه نامزدهای ریاست فدراسیون یا هر فرد دیگری کینه‌توزی کنم.

معتمدی: قرار نیست در فدراسیون دوومیدانی کینه‌توزی کنم/ مخالف کیهانی نیستم

– اخبار ورزشی –

پژمان معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتصابش به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: به لطف وزارت ورزش و ایرج عرب سرپرست فدراسیون، قرار شد که به عنوان سرپرست دبیری همکاری داشته باشم. از مجید کیهانی و هاشم صیامی، رئیس و دبیر پیشین فدراسیون بابت زحمات و تلاش‌شان در طول سال‌های گذشته تشکر می‌کنم. امیدوارم کارم را به بهترین شکل انجام دهم.

وی افزود: تغییرات ساختاری یکی از مسائلی است که در مدت حضورم در فدراسیون دنبال خواهم کرد. همیشه می‌گوییم که دوومیدانی یک ورزش پایه و مادر است، اما آنگونه که باید و شاید نتوانستیم این رشته را گسترش دهیم. بر همین اساس باید در بخش بازاریابی اجتماعی به دنبال نیازسنجی باشیم. هرگز این فرصت نشده که چنین کاری صورت بگیرد و این ضرورت را دارد که به سمت استفاده از این شیوه حرکت کنیم.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: آینده پژوهی و انجام امور جاری فدراسیون از دیگر مسائلی است که در این مدت پیگیری خواهم کرد. تنها مدرس بین‌المللی دوومیدانی ایران در آسیا و جهان هستم و می‌خواهم از این ظرفیت در برگزاری مطلوب‌تر دوره‌ها و کلاس‌های مختلف این رشته بهره ببرم.

معتمدی درخصوص انصرافش از حضور در انتخابات فدراسیون گفت: زمانی که بحث حضورم در فدراسیون به عنوان دبیر مطرح شد، دیگر این امکان وجود نداشت که جزو نامزدهای ریاست باشم. از طرف وزارت ورزش حمایتی وجود داشت که من به فدراسیون بیایم. صحت برگزاری انتخابات بسیار مهم است. من هم قرار نیست که در فدراسیون نسبت به فرد خاصی جهت‌گیری کرده و موافقت یا مخالفت داشته باشم.

وی درباره این موضوع که گفته می‌شود صیامی حامی کیهانی بوده و او جزو مخالفان رئیس قبلی فدراسیون است، گفت: صیامی حامی کیهانی نبوده است. در واقع او مسئولیتی در فدراسیون داشته و براساس آن مسئولیت، کاهار را به جلو برده است. من هم مخالف کیهانی نیستم. درست است که در برخی مسائل اختلاف نظر داریم، اما قرار نیست به عنوان مخالف یک نامزد ریاست در اینجا باشم.

سرپرست دبیری فدراسیون درباره دلیل اختلاف نظرش با کیهانی عنوان کرد: دلیل این مسئله مکاتبه‌ای بود که او درخصوص جایگاه آموزشی من با کنفدراسیون آسیا انجام داد تا این جایگاه متزلزل شود که البته من هم این موضوع را از طریق وزارت ورزش پیگیری کردم. باید این را هم بگویم که قرار نیست به خاطر اتفاقات گذشته، علیه فردی در فدراسیون کینه‌توزی کنم.

رد صلاحیت مدیریتی ۶ نامزد انتخابات فدراسیون دوومیدانی

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید