خبر فوری

محمد نورمحمودی: 4800 جلد کتب درسی بین دانش‌آموزان بستکی توزیع شد

هرمزبان:سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بستک از توزیع چهار هزار و 800 جلد کتب درسی بین دانش‌آموزان ابتدایی و پیش دانشگاهی بستکی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محمد نورمحمودی ظهر امروز در نشستی خبری که در خصوص توزیع کتب درسی انجام داد، با اشاره به توزیع کتاب‌های درسی در آستانه سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: توزیع به‌موقع کتب درسی و رعایت دستورالعمل و تقویم زمانی توزیع کتب به منظور ایجاد وحدت رویه مهم و حساس دانست.

وی افزود: تمام کتب دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی طبق جدول زمانبندی اعلام شده به مدارس توزیع و از طریق مدیران مدارس به دانش آموزان تحویل داده شده است.

این مسئول با بیان اهمیت محتوای آموزشی، اضافه کرد: تعداد چهار هزار و 800 جلد کتب درسی دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی مطابق برنامه‌ریزی انجام شده بین مدارس توزیع و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است و کتب درسی مقاطع دیگر تحصیلی در مراکز عرضه محصولات فرهنگی در شهرستان با نظارت این مدیریت توزیع می‌شوند.
منبع: خبرگزاری فارس
(لینک)
کد خبر: 394689

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید