خبر فوری

انتخابات سالم برگزار شد و نتیجه آن را می پذیریم/ نامزدها نتایج را بپذیرند

تمنا«فرامرز تمنا»، نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان گفت: انتخابات به طور درست و سالم برگزار شد و تیم انتخاباتی «تدبیر و توسعه» نتیجه انتخابات را می‌پذیرد.

وی اظهار داشت: «تیم تدبیر و توسعه نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را می‌پذیرد و امیدواریم سایر نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری نیز این نتایج را بپذیرند.»

دکتر فرامرز تمنا افزود: «انتخابات به طور صحیح و سالم برگزار شد؛ در فرایند انتخابات افغانستان طبیعی است که کاستی‌های اندکی وجود دارد، اما به طور کلی نتایج انتخابات مورد قبول ما است.»

نامزد چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افغانستان تاکید کرد: «ما در حال مشق دموکراسی هستیم و طبیعی است که دموکراسی در افغانستان با مشکلاتی مواجه است.»

گفتنی است که کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان روز گذشته (یکشنبه ۱ جدی/ دی ماه) نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری این کشور را پس از حدود سه ماه اعلام کرد.

بر این اساس، «اشرف غنى»، رئیس جمهور فعلی افغانستان با کسب ۹۲۳۸۶۳ رای معادل ۵۰.۶۴ درصد آرا برنده انتخابات این کشور است.

دکتر فرامرز تمنا در این انتخابات توانست ۱۸۰۶۶ رای معادل ۰.۹۹ درصد آرا را کسب نماید. وی در تاریخ ۱۷ قوس/ آذر به تیم انتخاباتی اشرف غنی پیوسته بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید