بودجه پوشش ۱۰۰ درصدی‌ فرستند‌ه‌های دیجیتال کرمان تأمین می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد فدائی استاندار کرمان در دیدار معاون سازمان صدا و سیما اظهار داشت: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه که به‌زودی به استان کرمان انجام خواهد شد، اعتبار مورد نیاز  ساختمان صدا و سیمای کرمان پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: پوشش دیجیتال استان هم تاکنون به خوبی پیشرفته و با تفاهمنامه منعقده این پوشش به‌زودی به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

احمد شهریاری معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما اظهار کرد: کرمان از استان‌های شاخص کشور و جنوب شرق در فعالیت‌های سازمان صدا و سیما محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بودجه لازم برای پوشش ۱۰۰ درصدی فرستند‌ه‌های دیجیتال در استان به‌زودی تامین می‌شود، افزود: اینکه تمام روستاها قادر به دریافت شبکه‌های تلویزیونی باشند برای ما حائز اهمیت است.

احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان از راه‌اندازی مرکز آموزش صدا و سیمای جنوب‌شرق کشور در استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این مرکز، دوره‌های آموزشی ویژه کارمندان برگزار و محدودیتی برای حضور در این دوره‌ها نخواهیم داشت.

وی ابراز داشت: در تفاهم‌نامه منعقده با معاونت توسعه فناوری سازمان صدا و سیما، طی دو سال آینده پوشش فرستنده‌های دیجیتال استان کرمان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید و در حال حاضر ۹۶ درصد جمعیت استان زیر پوشش فرستنده‌های دیجیتال قرار دارند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید