خبر فوری

بررسی فنی هیوندای i ۱۰ جدید + مشخصات

بررسی فنی هیوندای i۱۰ جدید + مشخصاتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نسل جدید هیوندای i۱۰ از هجدهم ژانویه در بازار بریتانیا عرضه خواهد شد و قیمت پایه ۱۲۴۹۵ پوندی (۱۶۴۸۹ دلار) خواهد داشت. به این ترتیب نسخه پایه i۱۰، ۲۰۲۰ حدود ۱۱۹۵ پوند گران‌تر از نسخه پایه فورد کا پلاس و ۲۳۵۵ پوند گران‌تر از فولکس‌واگن آپ می‌باشد.

البته این محصول هیوندای تجهیزات استاندارد گسترده‌ای دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به رادیو DAB با صفحه‌نمایش ۳.۸ اینچی، سیستم تهویه مطبوع، شیشه‌های برقی، آینه‌بغل‌های برقی، کروز کنترل و فرمان و دسته‌دنده چرمی اشاره کرد.

این خودرو همچنین به‌صورت استاندارد به هشدار برخورد از جلو با ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از مسیر، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نوربالای خودکار و… تجهیز شده است.

بررسی فنی هیوندای i ۱۰ جدید + مشخصات

اگر خواهان تجهیزات بیشتری باشید باید مدل i۱۰ SE کانکت را انتخاب کنید که قیمت پایه ۱۳۴۹۵ پوندی داشته و از رینگ‌های ۱۵ اینچی، صفحه‌نمایش ۸ اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو، بلوتوث و دوربین دنده‌عقب سود می‌برد. مدل پریمیوم هم ۱۴۴۹۵ پوند قیمت داشته و به رینگ‌های ۱۶ اینچی، دیلایت‌های LED، مه شکن‌های جلو، شیشه‌های دودی، صندلی‌ها و فرمان گرم شونده و طراحی لانه‌زنبوری داشبورد و پانل درب‌ها مجهز است.

بررسی فنی هیوندای i ۱۰ جدید + مشخصات

تمامی مدل‌ها از پیشرانه ۱ لیتری ۶۷ اسبی استفاده می‌کنند، اما مدل SE کانکت و پریمیوم را می‌توان با پیشرانه ۱.۲ لیتری ۸۴ اسب بخاری هم سفارش داد. از تریم میانی به بعد مشتریان اجازه انتخاب گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک سفارشی را بجای نمونه ۵ سرعته دستی خواهند داشت. همچنین از جمله آپشن‌های i۱۰ جدید می‌توان به رنگ متالیک ۵۵۰ پوندی، پکیج تکنولوژی ۱۰۰۰ پوندی و… اشاره کرد.

بررسی فنی هیوندای i ۱۰ جدید + مشخصات

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید