خبر فوری
هرمزبان:رسانه‌های رژیم اشغالگر قدس از تعقیب و بازداشت مقامات صهیونیست در بیش از یکصد کشور جهان در صورت آغاز تحقیقات دادگاه بین المللی کیفری در خصوص جنایات جنگی اشغالگران علیه ملت فلسطین ابراز نگرانی کردند.

وحشت تل‌آویو از تعقیب مقامات صهیونیست در ۱۰۰ کشور جهان

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که مقامات اسرائیلی با خطر پیگرد و بازداشت در بیش از یکصد کشور جهان در صورت گشوده شدن تحقیقات رسمی دادگاه بین المللی به اتهام ارتکاب جنایات جنگی علیه فلسطینیان روبرو خواهند شد.

شبکه «کان» رژیم صهیونیستی تاکید کرده است که مقامات سیاسی و نظامی کنونی و سابق اسرائیل پس از باز شدن باب تحقیقات(از سوی دادگاه بین  المللی کیفری) در معرض بازداشت قرار می‌گیرند.

دفتر دادستانی دادگاه بین المللی کیفری از پایان مرحله بررسی اولیه خبر داده و تاکید کرده است که تمام شروط حقوقی برای آغاز تحقیقات، محقق شده است.

مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا با اعلام مخالفت کشورش با انجام تحقیقات درباره جنایات رژیم صهیونیستی مدعی شده است که این تصمیم دادگاه بین المللی غیر قابل توجیه است و راه به سمت صلح دائمی از طریق مذاکرات مستقیم عبور می‌کند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تصمیم دادگاه بین المللی را روزی سیاه خوانده است. وی پیامی برای سران جهان به زعم خود فرستاده و مدعی شده است که دادگاه بین المللی به سلاح سیاسی علیه اسرائیل تبدیل شده است.

از سوی دیگر کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد انتظار می‌رود که اعلام وجود  دلایلی برای تحقیقات علیه اسرائیل، مهمترین نبرد حقوقی بین المللی درباره مسئله فلسطین باشد.

این رسانه آورده است تصمیم قضات برای تایید تصمیم دادستان دادگاه بین المللی و آغاز تحقیقات،‌به مثابه زلزله‌ خواهد بود و اسرائیل را در رویاروی بی سابقه از امواج سونامی سیاسی قرار خواهد داد از جمله تحقیقات و صدور احکام بازداشت مسئولان اسرائیل، واقعیت این است که اسرائیل با تحقیقات بین المللی روبرو است که شکست بزرگی برای نتانیاهو و سیاست وی به شمار می‌رود .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید