خبر فوری

شکل‌گیری دو قطبی اصولگرایی – اصلاح‌طلبی در انتخابات آینده مجلس مقدور نیست

اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعید است در انتخابات آینده مجلس دو قطبی شکل بگیرد، برایند ثبت‌نام‌ها و ارزیابی آنها هم نشان می‌دهد که شکل‌گیری دو قطبی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در جریان انتخابات آینده مجلس مقدور نمی‌شود.

وی افزود: به اعتقاد من مردم متفاوت از گذشته مسائل را دنبال می‌کنند و خواسته شان این است که از محدوده دو جریان سیاسی بیرون بیایند بلکه جریانات دیگری در مسیر خدمتگزاری به مردم شکل بگیرد؛ مثلاً نیروهای جهادی و انقلابی. مهم این است که بعد از اینکه نیروهای مختلفی به مجلس می‌آیند، افراد هم راستا به یکدیگر نزدیک شوند و دو جریان شکل بگیرد.

این نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد: جامعه رای دهندگان کمتر به جریان سیاسی نگاه می‌کنند بلکه آنها اشخاصی که کارنامه، تجربه و گذشته‌شان نشان دهد آماده خدمت به مردم هستند و ویژگی های شاخصی داشته باشند، در سمت و سوی دنیا طلبی نباشند، شعار و عمل‌شان همخوانی داشته باشد و سلامت مالی و اقتصادی داشته باشند را انتخاب خواهند کرد، لذا مردم به اشخاص بیشتر توجه دارند تا لیست‌ها.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید