خبر فوری

نمایشگاه هبوط تا ظهور در بندرعباس آغاز به‌کار کرد

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، نمایشگاه هبوط تا ظهور که از ویژه برنامه‌های کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان است با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.

این نمایشگاه در سه بخش دایر شده و از آغاز خلقت انسان تا ظهور را با تصویرگری به روش نقالانه روایت می‌کند.

اجرای نمایش “هدف ۱۰۵” در حاشیه کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان + فیلمبسیج تجهیزات و نیروی انسانی برای برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان + فیلمکنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان با رویکرد خدمتگذاری و محرومیت زدایی برگزار می‌شود

بخش نخست این نمایشگاه بر اساس آیات و روایات به بیان تاریخ انبیا از خلقت حضرت آدم تا بعثت نبی مکرم اسلام(ص) پرداخته است.

در قسمت دوم تاریخ زندگی ائمه(ع) به ویژه ابعاد واقعه عاشورا و رشادت‌های اهل بیت امام حسین علیهم السلام روایت شده که بسیار قابل توجه است.

بخش سوم مربوط به انقلاب اسلامی ایران و تصویرسازی موزه عبرت از جلوه‌های ویژه این نمایشگاه است. در نمایشگاه هبوط تا ظهور به معرفی ۱۵۰۰ شهید سرافراز استان هرمزگان نیز پرداخته شده است.

این نمایشگاه‌ها صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در ضلع شرقی مسجد جامع بندرعباس آماده بازدید علاقه‌مندان است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید