خبر فوری

خط حزب‌الله ۲۱۵ | دست‌هایی در کار است

– اخبار سیاسی –

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، با توجه به فضای رسانه‌ای سیاسی کشور در روزهای گذشته، خط حزب‌الله در سخن هفته‌ی این شماره‌ی خود به اهمیت «ثبات سیاسی» کشور و نقشه‌ی دشمن برای برهم زدن این موضوع پرداخته است، که خواندن این مطلب به مخاطبین این نشریه توصیه می‌شود.

امام خامنه‌ای: تجلیل از بزرگان دین تجلیل از معارف الهی و کاری لازم برای کشور استپاسخ امام خامنه‌ای به نامه یک دختر نوجوان درباره ورود به عرصه تکلیف الهیبا صدور حکمی از سوی امام خامنه‌ای؛ حجت‌الاسلام شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی شدروایت جدیدی از اقدامات امام‌خامنه‌ای در مواجهه با آشوب‌های اخیر/ پیام محرمانه، نمایندگان مجلس را آرام کردتاکید امام خامنه‌ای بر «رافت‌ اسلامی» در نحوه مدیریت حوادث اخیر

همچنین رهبر انقلاب در دیدارهای متعددی که با کارگزاران نظام و اعضای هیئت دولت داشته‌اند توصیه‌ها و تذکرات متعددی را خطاب به آنان مطرح نموده‌اند که بخش قابل توجهی از این تذکرات در حوزه‌ی مسائل اقتصادی و معیشت مردم بوده است. در اطلاع‌نگاشت این هفته مروری گذرا داشته‌ایم بر برخی از مطالبات اقتصادی رهبر انقلاب از دولت دوازدهم.

دیگر بخش‌های نشریه‌ی خط حزب‌الله که مطالعه‌ی آنها به خوانندگان گرامی توصیه ‌می‌شود:
یک انتخاب خوب گاهی ده‌ها سال تأثیراتش باقی می‌ماند/ انتخاب اصلح
روزی که پسرم من را نشناخت!/ خاطرات رهبری
رضاخان به دستور انگلیسى‌ها آمد به دستور انگلیسى‌ها هم رفت/ خاندان ویرانی
پیگیری شما در گفتمان عدالت‌خواهی اثر دارد/ اصول عدالتخواهی
انقلابی یعنی خود را درگیر حاشیه‌ها نکنیم/ اخلاق انقلابی‌گری
اقتصاد هم بایستی امن بشود/ مطالبه رهبری
مثل دو هم‌سنگر، مثل دو شریک/ خانواده ایرانی
حفظ نظام وظیفه سنگینی است که بر دوش شماست/ حزب الله این است
سعی کنید از پیغمبر و ائمه معصومین پیروی کنید/ عکسنوشت
مراقب باشید مردم دوباره گرفتار ابرقدرت‌ها نشوند/ کلام امام
 
طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله و به برکت خون شهدا شماره این هفته به روح مطهر شهید مسیحی روبرت لازار تقدیم می‌شود.
 
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

دریافت «خط حزب‌الله» نسخه‌ی مطالعه | دریافت نسخه‌ی چاپ

امام خامنه‌ای ,

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید