خبر فوری

مدیران منتظر ابلاغ مصوبات و دستور مقامات بالادستی نباشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین نصرت اله علیرضایی در جلسه شورای ترافیک شهرستان که در بخشداری آبگرم برگزار شد، اظهار کرد: برخورد درست، منطقی، علمی وحساب شده با پدیده‌ها و حوادث اجتماعی و طبیعی و از جمله سوانح و تصادفات و مساله ترافیک این است که با رویکرد پیشگیرانه و اتخاذ یک برنامه‌ریزی بلندمدت، سازمان‌های دولتی وغیر دولتی،فعالانه ورود کنند و تبعات این حوادث را به حداقل ممکن کاهش بدهند.

وی افزود: براساس این رویکرد مدیران نباید منتظر ابلاغ مصوبات یا دستوری از سوی مقامات بالا دست باشند بلکه وظیفه و رسالت اصلی خود را در ارتباط با این حوادث انجام بدهند.

فرماندار شهرستان آوج گفت: اگر باور کنیم که جان انسان ارزش دارد و تامین امنیت جانی و روانی شهروندان مهمترین ماموریت و مسئولیت ماست آن وقت به صورت خودجوش و با اعتقاد و باور درونی وظایف خود را به درستی و در کمترین زمان ممکن انجام می دهیم.

علیرضایی یادآور شد: حقیقت مطلب این است که هنوز نگاه و برخورد ما با پدیده‌ها و مسائل انفعالی است و منتظریم که یه تصادف یا حادثه‌ای اتفاق بیفته بعد جلسه بذاریم و به دنبال راهکار باشیم و جالبتر اینکه در چنین شرایطی هم تا ماموریت و تکلیفی برای سازمان و دستگاهی تعریف نشود مدیران برای حل بخش‌هایی از آن موضوع که کاملا در حوزه وظایف آنهاست، پیشقدم نمی شوند.

وی بیان کرد: همه ما برای تغییر این نگاه و دگرگونی فرهنگی مسؤولیت داریم و باید کمر همت بسته و با همدلی و مشارکت جمعی در جهت حل این مشکلات گام برداریم.

فرماندار شهرستان آوج گفت: هر تصمیم و حرکتی که به امنیت جانی ومالی مردم کمک کند باید در دستور کار مدیران باشد و برای اینکار نیاز به هیچ بخشنامه و دستوری از سوی مقامات بالادستی نیست.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید