خبر فوری
هرمزبان:دبیر کمیته بانوان کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان از ساخت المان شهدای زن این استان خبر داد .

نصب المان شهدای زن هرمزگان در شهرستان بستک

نصب المان شهدای زن هرمزگان در شهرستان بستکبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، منیره محمدی دبیر کمیته بانوان کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان اظهارداشت: در زمینه برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان کمیته بانوان تشکیل شد.

او با بیان اینکه شهدای زن و ایثارگر این استان نقش‌های مهمی را در به ثمر نشستن انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی ایفا کرده اند، افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش شده است مخاطبان با معرفی ۴۸ شهیده زن استان که از شهدای سامرا، ترور مجلس، بمباران آبادان، شهدای ترور اوایل انقلاب و شهیده شاخص استان هستند، بیشتر آشنا شوند.

محمدی برگزاری کنگره شهدای استان هرمزگان در سطح ملی را پر برکت دانست و بیان داشت: نسل نوجوان و جوان با فرهنگ و سیره شهدا بیشتر آشنا می‌شوند.

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان از برنامه‌های اجرایی این کمیته سخن گفت و افزود: برگزاری مراسم ازدواج آسان، نشست‌های سبک شهدا، برگزاری کرسی‌های تلاوت، تهیه جهیزیه به زوج‌های جوان به نیابت از شهدای زن استان از اقدامات این کمیته بوده است.

محمدی همچنین برگزاری اردو‌های جهادی در قالب مشاوره، پزشکی و محرومیت زدایی، ساخت مستند مرحوم فاطمه شاه سلطان، ساخت مستند شهدای زن که در سامرا به شهادت رسیدند، برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محلی و برنامه ریزی جهت باشکوه‌تر برگزار شدن اجلاسیه‌ها در دی ماه سال جاری را از دیگر اقدامات کمیته بانوان کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان عنوان کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید