خبر فوری
هرمزبان:یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که کاندیداهای انتخابات باید در برنامه های خود به دنبال راهکارهای علمی و کارشناسی برای حل مشکلات مردم باشند.

کاندیداهای انتخابات باید با درنظر گرفتن واقعیت‌ها صادقانه با مردم صحبت کنند

علیم یارمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از انتخابات پیش روی مجلس و ثبت نام کاندیداها بیان کرد: کاندیداهای انتخابات باید از تخریب چهره های مخالف پرهیز کنند و واقعیت ها را صادقانه با مردم در میان بگذارند. این یک واقعیت است که حیات دنیا با دارایی خاورمیانه گره خورده و از هر فرصتی برای دستیابی به آن استفاده می کنند.

وی افزود: امروز استکبار به دنبال عناد و دشمنی هم در داخل کشور و هم در بیرون از مرزها است. در حالی که جمهوری اسلامی همواره دست دوستی به سمت تمام کشورها دراز می کند اما استکبار جهانی به دنبال به حاشیه بردن کشور ما است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح کرد: کاندیداها باید در برنامه های خود به دنبال راهکارهای علمی و کارشناسی برای حل مشکلات مردم باشند. کاندیداها باید واقعیت های جامعه و کشور را در نظر گرفته و با صداقت با مردم صحبت کنند.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس در ادامه با اشاره به اینکه کشور دارای ظرفیت های خوبی برای توسعه و پیشرفت است، گفت: به جای توجه به مسائل حاشیه ای باید چشمان خود را بر روی مشکلات مردم بازکرده و به دنبال راهکارهای کارشناسی برای حل مشکل آنان باشیم. کشور ما در بخش گردشگری و صنایع دارای بسترهای مناسبی است که باید این ظرفیت را با کار کارشناسی به موتور مولدی در کشور تبدیل کرد.

یارمحمدی در پایان افزود: تحریم ها باعث شده تا ما از تکیه بر درآمد فروش نفت فاصله گرفته و به سمت سایر ظرفیت های کشور برویم اما باید سرعت در این بخش بیشتر شده و گام های جدی تری برداشته شود. کاندیداهای انتخابات پیش رو نیز باید به ظرفیت های کشور توجه ویژه داشته و به دنبال استفاده از فرصت ها و ظرفیت های کشور برای توسعه و سازندگی باشند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید