خبر فوری
هرمزبان:استاندار هرمزگان گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدای بزرگوار است و پیام شهیدان نیز ایستادگی در برابر دشمنان است.

پیام شهیدان ایستادگی در برابر دشمنان است

فریدون همتی شب گذشته (۲۱ آذر) در ششمین یادواره ۲۴۳ شهید ورزشکار استان هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس با سلاح پرقدرت ایمان به خدا، توانستیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و پیروز شویم.
وی بیان کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدای بزرگوار است و پیام شهیدان نیز ایستادگی در برابر دشمنان است.
استاندار هرمزگان افزود: ملت ایران همچنان محکم و استوار در راه تحقق آرمان‌های شهدا گام بر می دارد.
همتی تصریح کرد: حضور در یادواره شهدا افتخاری است که نصیب همه ما شده است و شهیدان مایه برکت و افتخار برای ایران اسلامی هستند.
وی خاطرنشان کرد: دوران زندگی شهدا سرشار از آموزه های گرانقدر است و الگو گرفتن از سبک و سیره زندگی شهدا بهترین راه برای ادامه مسیر  زندگی ما محسوب می‌شود.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: در زندگی‌ خود باید همواره مطابق با اندیشه‌، منش و راه شهدا حرکت کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، در این مراسم علاوه بر خاطره‌گویی و روایتگری دوران دفاع مقدس، از خانواده های شهدای ورزشکار استان هرمزگان تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید