خبر فوری

هشدار اداره کل هواشناسی هرمزگان/ وقوع بارشهای رگباری شدید و آبگرفتگی معابر

هرمزبان: اداره کل هواشناسی هرمزگان با صدور اخطاریه ای در خصوص وقوع بارشهای رگباری شدید و آبگرفتگی معابر در مناطق مستعد استان هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،این اداره کل در اخطاریه شماره 14 اعلام کرده است: با تقویت سامانه کم فشار فصلی بر روی استان ازبعدازظهر امروز (چهارشنبه) ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق موقتی تا اوایل هفته آینده تداوم خواهد داشت.

در این اخطاریه آمده است: شدت بارش ها طی روزهای چهارشنبه تا جمعه درنقاط مستعد به ویژه غرب استان قابل ملاحظه خواهد بود که بنابراین احتمال آب گرفتگی معابر وسیلابی شدن مسیل ها در این مناطق وجود دارد.

اداره کل هواشناسی هرمزگان در این اخطاریه نسبت به متلاطم شدن آب های تنگه هرمز و غرب خلیج فارس نیز هشدار داده و اعلام کرده است: با افزایش لحظه ای سرعت باد همراه با گرد و غبار آب های تنگه هرمز وغرب خلیج فارس متلاطم خواهد شد که توصیه می شود تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورها صورت گیرد.

منبع: ایرنا
(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید