خبر فوری
هرمزبان:ثبت نام مسکن ملی از ۲۳ آذر ماه برای استان‌های هرمزگان، اصفهان، زنجان، گیلان، مازندران و لرستان آغاز می‌شود و به مدت سه روز ادامه دارد.

آغاز ثبت نام مسکن ملی در هرمزگان از ۲۳ آذر ماه

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: متقاضیان ثبت نام خانه در این استان‌ها می‌توانند با ورود به سامانه tem.mrud.ir مدارک مورد نیاز را بارگزاری کنند.
 آرش رضایی افزود: متقاضیان ثبت نام در طرح اقدام ملی و افراد تحت تکفل باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از روز اول فروردین ماه ۸۴ به بعد باشند و پس از انقلاب اسلامی از امکانات نهاد‌های عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد.
وی اظهار کرد: شرط دیگر متاهل یا سرپرست خانوار بودن است، البته زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵سال سن می‌توانند در این طرح نام‌نویسی کنند.
رضایی خاطرنشان کرد: داشتن حداقل پنج سال سابقه سکونت در پنج سال اخیر در شهر مورد تقاضا از دیگر الزامات است.
این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی نظیر چک برگشتی، تسهیلات معوقه و غیره، توانایی تأمین هزینه ساخت مسکن مازاد بر تسهیلات بانکی، امکان سپرده‌گذاری حداقل ۳۰درصد هزینه ساخت مازاد بر تسهیلات بانکی از جمله دیگر شروط اعلام شده است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید