خبر فوری
هرمزبان:رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یک خوابگاه با طراحی استاندارد در حال ساخت است که سال آینده دانشجو می‌پذیرد و همچنین طراحی دو خوابگاه دیگر هم در دستور کار است.

یک خوابگاه استاندارد در حال ساخت است/ساخت دانشکده جدید دندانپزشکی هرمزگان آغاز می شود

دکتر حسین فرشیدی در مراسم بزرگداشت مقام دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، افزود: گرامیداشت روز دانشجو یعنی ارج نهادن به قوه عاقله جامعه و طیفی که نماد عدالت‌خواهی و استکبارستیزی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان اظهار کرد: دانشگاه و دانشجو وابسته به هم و ناگسستی است؛ دانشگاه مبداء همه تحولات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بوده و بر همین اساس دانشجو نیز باید نقد سازنده داشته باشد.

وی در پاسخ به سوال دانشجویان درباره مشکلات خوابگاه دانشجویی گفت: یک خوابگاه با طراحی استاندارد در حال ساخت است که سال آینده دانشجو می‌پذیرد و همچنین طراحی دو خوابگاه دیگر هم در دستور کار است.

فرشیدی اضافه کرد: به زودی ساخت دانشکده جدید دندانپزشکی آغاز خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: انتقادات دانشجویان و درخواست رسیدگی به مشکلات به حق است و از دانشجویان می‌خواهم که برای شفاف سازی و برطرف کردن مشکلات همکاری کنند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید