خبر فوری
هرمزبان:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان با رشد ۶۷ درصدی همراه بود.

ثبت نام برای انتخابات مجلس با رشد ۶۷ درصدی همراه بود

ثبت نام برای انتخابات مجلس با رشد ۶۷ درصدی همراه بودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی از چهار حوزه انتخابیه استان ۲۳۰ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۰۵ نفر مرد و ۲۵ نفر زن هستند.

او افزود: جوان‌ترین داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان ۳۰ سال سن و مسن‌ترین آن‌ها ۶۸ سال سن دارد.

مردانی اضافه کرد: از جمع ثبت نام کنندگان ۲۲ درصد سابقه داوطلبی و ۱۱ نفر سابقه نمایندگی مجلس در ادوار گذشته را داشته اند.

او ادامه داد: در مجموع ۱۹ داوطلب دارای مدرک کارشناسی، ۱۷۱ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۳۴ نفر دارای مدرک دکترا و شش نفر دارای مدارک حوزوی هستند که در مشاغلی همچون استاد دانشگاه، پزشک، فرهنگی، کارمند، نظامی، وکیل و قاضی، روحانی و مشاغل آزاد فعالیت داشته اند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید