خبر فوری
هرمزبان:

رنج شهر توریستی سی‌سخت از نبود زیرساخت‌های گردشگری +تصاویر

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از سی‌سخت، یکی از شهرهای گردشگرپذیر در جنوب کشور که در فصول مختلف سال از جمله در تابستان مسافران و گردشگران زیادی را به خود می‌بیند شهر توریستی سی‌سخت مرکز شهرستان دناست.

شهری زیبا و آرمیده در دامنه کوه‌های سر به فلک کشیده دنا که طبیعتی زیبا و دیدنی دارد و باغ‌های پرپشت انگور و سیب زیبایی دو چندانی به این شهر داده است.

شهری که در هر چهار گوشه آن به جز زیبایی و طبیعت خدادادی چیز دیگری دیده نمی‌شود و اگر مسؤولان بیشتر به دنبال رفع نواقص آن باشند نه تنها اقتصاد شهر سی‌سخت بلکه تاثیرگذاری شگرفی در توسعه صنعت گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد داشت.

هر چند که در سال‌های اخیر قدم‌هایی برای توسعه فضاها و اماکن گردشگری شهر سی‌سخت برداشته شده اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیار زیادی است.

 در این روزهای دل‌انگیز پاییزی طبیعت زیبای شهر توریستی و پرگردشگر سی‌سخت توجه هر رهگذری را به خود جلب می‌کند،  و در این فصل پذیرای گردشگران زیادی از سراسر کشور است که متاسفانه به دلیل بی‌توجهی مسؤولان زیرساخت‌های گردشگری در این شهر به خوبی فراهم نشده است. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *