هرمزبان:سه فیلم جدید را که به تازگی مهمان سینما‌ها شده و در سراسر کشور اکران می‌شوند، بشناسید.

معرفی فیلم‌هایی که به تازگی به پرده سینما رسیدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سه فیلم جدید را که به تازگی مهمان سینما‌ها شده و در سراسر کشور اکران می‌شوند، بشناسید.

تیغ و ترمه

پروانه نمایش فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی و نویسندگی و کارگردانی کیومرث پوراحمد با درجه بندی سنی ١٥+ صادر شد و از چهارشنبه بیستم آذر ۹۸ اکران می‌شود.

پوراحمد

این فیلم با تدوین جدید و نسخه‌ای متفاوت‌تر نسبت به جشنواره فجر به سینما‌ها می‌آید. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. دیبا زاهدی، پژمان بازغی، لاله اسکندری، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، آویسا سجادی، شراره رنجبر و هومن برق نورد بازیگران این فیلم هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید