خبر فوری
هرمزبان:

جزئیات خسارت ۴۵۴ شعبه بانک‌ دولتی در حوادث بنزینی/ برآورد خسارت ۱۰۰۰ میلیاردی

یک منبع آگاه در وزارت امور اقتصادی و دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به ضرر و زیان بانک‌ها در حوادث اخیر بنزینی اظهارداشت: به غیر از بانک‌های خصوصی، ۱۸ بانک‌ دولتی درگیر خسارات ناشی از حوادث اخیر هستند و براساس آمارها در میان این تعداد بانک دولتی، ۳۰۸ شعبه در کشور به طور کامل در آتش، سوخته است.

وی افزود: ۱۴۶ شعبه بانک نیز از ۱۰ تا ۶۰ درصد در آتش سوخته و یا آسیب دیده‌اند.

این مقام مسئول تاکید کرد: البته تعدادی از شعبه بانکهای دولتی نیز فقط با شکستگی شیشه‌ها و درب ورودی روبرو هستند و داخل شعب خسارتی ندیده است.

وی در مورد میزان برآورد خسارت ناشی از حوادث بنزینی گفت: کارشناسان بیمه در حال ارزیابی هستند و خسارت دقیق مشخص نیست اما برآوردهای اولیه حدود هزار میلیارد تومان را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از فارس، تخریب بانک‌ها و اماکن عمومی مصداق بارز وارد کردن خسارت به اموال عمومی و مردم تلقی می‌شود و هزینه بازسازی این اماکن نیز از پول بیت المال و مردم پرداخت خواهد شد. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید