خبر فوری
هرمزبان:۵۳تیم امدادی و عملیاتی برای مقابله حوادث احتمالی باران شدید همراه با رعد و برق و وزش باد‌های شدید در خراسان جنوبی در آماده باش کامل قرار گرفتند.

آماده باش ۵۳تیم امدادی در خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، میرجلیلی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گفت: بر اساس گزارش‌های هواشناسی، برای مدیریت حوادث احتمالی ناشی از بارشها، ۵۳تیم امدادی تا صبح سه شنبه برای مدیریت حوادث در آماده باش کامل هستند.

او افزود: آماده باش تیم‌های امدادی و عملیاتی با اولویت در شهرستان‌های نهبندان، خوسف، سرایان، فردوس و قاین هستند.

میرجلیلی با توصیه به کشاورزان برای جمع آوری محصولات زراعی و باغی قابل برداشت و انتقال به اماکن مطمئن، از مسافران نیز خواست تا در حریم رودخانه‌ها قرار نگیرند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری تأکید کرد: مسافران، کشاورزان، دامداران، عشایر و گلخانه داران تدابیر لازم را برای کاهش خسارات احتمالی در این زمینه انجام دهند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید