خبر فوری

۱۲ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در حوزه بویراحمد و دنا ثبت نام کرده اند

از این تعداد ۱۱ نفر مرد و یک نفر زن بوده اند. همچنین ثبت نام ۲ نفر هنوز نهایی نشده است.

مهدی روشنفکر بعد از ثبت‌نام به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در جمع خبرنگاران گفت: کسانی که اهل تبعیض هستند و کمتر به قانون و جوانان توجه می‌کنند، رقیب من هست. رقیب من انحصار طلبی است. کشتی ندای وحدت با آغوش باز پذیرای افراد است. با هر کسی و با هر سلیقه‌ای که همکاری و همراهی کند. با آغوش باز می‌پذیریم. هر کسی که با تبعیض و بی قانونی می‌خواهد، مقابله کند. همراه هستیم.

وی افزود: الان بعد از چهل سال صفوف اصلاح طلبی و اصولگرایی نتوانست پاسخگوی مشکلات مردم باشند. برنامه‌ای از جریان اصلاح طلبی و اصولگرایی برای رفع مشکلات مردم سراغ نداریم. آیا شما نسخه‌ای برای نجات استان از سوی این دو جریان دیده‌اید.

این داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم بیان کرد: جریان ندای وحدت را افراد و استعدادهایی اداره می‌کنند که دارای صلاحیت علمی و فرهیختگی هستند. برای همه احترام قائل هستیم و اصل نظام رأی مردم است. اگر اصولگرایی به معنای قیم مآبانه برخورد کردن باشد، اصولگرا نیستم. و اگر اصلاح طلبی به معنای اینکه دو دستی کشور را تقدیم بیگانگان کند. من اصلاح طلب نیستم.

محمد بهرامی، داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نیز در جمع خبرنگاران در خصوص اجماع اصلاح طلبان، گفت: چند ماهی است شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد به تبع از شورای هماهنگی اصلاح طلبان کشور سر و سامان یافته و ما هم تابع دوستان هستیم. مشورتی که با دوستان داشتیم بر اساس یک ساز و کار منطقی، ساز و کاری که شورای هماهنگی با مشورت دوستان بزرگ جریان، افراد صاحب نفوذ و تأثیرگذار و مهمتر از همه احترام به مردم و در کنار مردم تصمیم بگیرند. ما هم می‌پذیریم.

وی در خصوص حمایت سید باقر موسوی از خود، افزود: سید به عنوان بزرگ ما قابل احترام است و جلساتی که داشتیم، ایشان فرمودند که در کنار دوستان تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، بهرامی بیان کرد: انتخابات آینده(یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا) رقابت بین اصلاح طلبان و اصولگرایان است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید