خبر فوری

تشکیل هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی بروجرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حسن بلوریان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بروجرد گفت: ۳۰ نفر از معتمدین شهرستان بروجرد توسط فرماندار بروجرد به هیات نظارت بر انتخابات بروجرد معرفی شدند.

بلوریان اظهار داشت: از میان ۳۰ نفر معتمدین تعداد هشت نفر به عنوان اعضای هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

او افزود: فرماندار شهرستان، دادستان و رئیس اداره ثبت احوال بروجرد نیز در کنار هشت نفر اعضای هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس را برگزار خواهند کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بروجرد افزود: بررسی تایید صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس در مرحله اول به عهده هیات اجرایی و بعد از تایید به هیات نظارت تحویل خواهد شد.

انتخابات یازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ۹۸ برگزار می‌شود.

شهرستان بروجرد ۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: ایرنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید