خبر فوری

کنگره ملی شهدای هرمزگان، فرصت مناسبی جهت ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت است

فریدون همتی در نشست ستاد برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان، عنوان کرد: برگزاری این کنگره با عظمت در راستای بزرگداشت یاد و خاطره ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان، فضای معنوی بسیار خوبی را در جامعه ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم و تمام توان خود را به کار بگیریم که این کنگره در خور شأن شهدای بزرگوار و خانواده معظم آنان به خوبی برگزار شود.

استاندار هرمزگان افزود: همدلی و همراهی بسیار خوبی میان مجموعه دستگاه‌های اجرایی و همچنین بنگاه های اقتصادی استان هرمزگان در راستای کمک به برگزاری مطلوب کنگره ملی شهدای استان ایجاد شده است.

همتی تصریح کرد: همه ما مدیون شهدای بزرگوار هستیم و باید تلاش کنیم که این کنگره در تمامی ابعاد به خوبی برگزار شود.

وی اظهار کرد: کنگره ملی شهدای هرمزگان فرصت مناسبی جهت ترویج فرهنگ و ارزش‌های ایثار و شهادت است و تاثیرگذاری مناسبی در جامعه خواهد داشت.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید