خبر فوری
هرمزبان:تصویر روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از سنگ‌های درخشان در جنوب گرینلند تعلق گرفت.

سنگ‌های درخشان در عکس روز نشنال جئوگرافیک

سنگ‌های درخشان در عکس روز نشنال جئوگرافیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از سنگ‌های درخشان در منطقه گرینلند  تعلق گرفت.

این سنگ‌ها درخشان دارای خواص معدنی کمیابی مانند نئودیمیم هستند که استفاده عمده آن‌ها در صنعت الکترونیک خواهد بود. همچنین در صورتی که این سنگ‌ها در معرض نور ماوراء بنفش قرار بگیرند، نوری عجیب و بسیار جذاب از خود منتشر می‌کنند که می‌توان گفت علت اصلی آن به‌دلیل وجود نئودیمیم در ساختار این سنگ‌هاست. این سنگ‌ها به طور عمده در معدنی در جنوب گرینلند که دارای خواص معدنی کمیابی است، وجود دارند.

پایگاه نشنال جئوگرافیک یکی از مشهورترین وب‌سایت‌های منتشرکننده عکس و فیلم در حوزه طبیعت، حیات وحش و محیط‌‌ زیست است که هر روز تصویری را به عنوان عکس روز در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد.

در ادامه عکس منتخب امروز پایگاه نشنال جئوگرافیک را مشاهده می‌کنید:

سنگ‌های درخشان در عکس روز نشنال جئوگرافی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *