خبر فوری
هرمزبان:با ثبت نام ۱۰ نفر در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ثبت نامی‌ها در استان سمنان به ۱۹ نفر رسید.

ثبت‌نام ۱۰ نفر در روز دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور رئیس ستاد انتخابات استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران  بابیان اینکه طی دومین روز ثبت‌نام متقاضیان حضور در انتخابات مجلس ۱۰ نفر ثبت‌نام کردند، گفت: از این تعداد ۹ نفر مرد و یک نفر زن بود که با این حساب شمار زنان به دو نفر و حضور مردان به ۱۷ نفر رسید.

او  بابیان اینکه دامغان امروز بدون متقاضی ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی بود، افزود: در سمنان و شاهرود هر کدام چهار نفر و در گرمسار دو نفر با مراجعه به فرمانداری‌های این شهرستان‌ها برای حضور اعلام آمادگی کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان بابیان اینکه روز اول ۹ نفر در کل استان برای انتخابات ثبت‌نام کرده بودند، ابراز داشت: متقاضیان تنها تا پایان روز شانزدهم آذرماه برای ثبت‌نام فرصت دارند و این زمان تمدید نخواهد شد لذا می‌بایست در طی هفته کاندیدا حضور خود را اعلام کنند.

خجسته پور بابیان اینکه از بین ثبت‌نامی‌ها در روز دوم یک نفر مدرک دکترا و ۹ نفر باقی کارشناسی ارشد داشتند، تصریح کرد: در بین ثبت نامی‌ها تا به امروز سه نفر مدرک دکترا دارند و مابقی کارشناسی ارشد هستند.

او بابیان اینکه مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس طی اعلامیه‌ای ذکرشده است، افزود: از متقاضیان درخواست می‌شود که ثبت‌نام خود را به‌روز آخر موکول نکنند و با مراجعه به فرمانداری‌ها ثبت‌نام خود را کامل کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید