خبر فوری

کنترل ذهن ، راهی دیگر برای کنترل شهروندان

گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: هر چه در قرن بیست و یکم جلوتر می رویم، مقوله ذهن مرزهای جدیدتری را در می نوردد و از نقطه نظر نظامی به میدان جنگ جدیدی تبدیل می شود، در حالی که سازمان های دولتی- نظامی- شرکتی برای جلو بردن یک دستور کار مبتنی بر هوش مصنوعی با هدف تثبیت یک نظم نوین جهانی دیگر، بیشتر با یکدیگر همراه می شوند. تحقیقات زیادی با هدف درک کامل و کدشکنی از مغز انسان در جریان است، با این توجیه که چنین درکی به مزایای «سودمند» زیادی (اما نه برای انسان های عادی) ختم خواهد شد، مثلا دولت ها را بهتر قادر به کنترل شهروندان خود بدون تهدید یا زور خواهد کرد و نیروهای نظامی بهتر قادر به شکست دادن دشمنانشان، بدون حتی شلیک یک گلوله خواهند شد. آیا تاکنون متوجه شده اید که شما و ذهن شما چطور هدف قرار گرفته است؟ و از طرف دیگر آیا می دانید که شما می توانید قدرت ذهنتان را برای دستیابی به پتانسیل خود از جمله بیرون کشیدن خودتان از فقر، ایجاد روابط عمیق و قدرتمند و محقق کردن رویاهایتان به کار بگیرید؟

کنترل ذهن عام
کنترل ذهن اصطلاحی است با معنای عام و خاص. از نظر عام این اصطلاح به تبلیغات و برنامه ریزی های جامعی اشاره دارد (که اکثرا توسط رسانه های جریان اصلی به اجرا گذاشته می شوند) که  شستشوی مغزی مردم را با محدود کردن درک آنها از اینکه که هستند و واقعیت چیست هدف می گیرند. هدف این نوع از کنترل ذهن عام همیشه دستکاری و قدرت زدایی از فرد است تا نگرش ها و رفتارهای او همسو با آنچه که کنترل کنندگان می خواهند بشود. گفته می شود که آمریکاییان  تحت تبلیغات ترین مردم روی زمین هستند.

کنترل ذهن خاص
کنترل ذهن در شکل ریزتر یا خاص خود به پروژه هایی اشاره دارد که نازی ها آن را آغاز کردند و سازمان سیا آن را دنبال کرد. این سازمان در پی نفوذ و کنترل بر ذهن انسان ها تا نقطه ای بود که بتوان آنها را به روبات هایی قابل برنامه ریزی تبدیل کرد تا جایی که خودشان را سربه راه و رام در دستان دستکاری کنندگانشان قرار دهند. این می تواند شامل انجام هر کاری که به آنها گفته شده و درمواری حتی آنها را به یاد نیز نمی آورند باشد، زیرا برنامه ریزی که در این کار نقش دارد ذهن فرد را به «آلتارها» یا شخصیت های متفاوتی تقسیم می کند که با دقت در ذهنشان تقسیم بندی شده است.هر یک از این شخصیت ها فضای محدودی را به خود اختصاص می دهند. هر یک از این آلتارها هیچ درکی از وجود یا اعمال آلتارهای دیگر ندارد. به این ترتیب یک دستکاری کننده می تواند از ماشه های خاصی برای فعال کردن یک آلتار خاص و آوردن آن به جلو صحنه با هدف واداشتن قربانی تحت کنترل ذهنی به انجام اعمالی خاص فعال کند. به این طریق  آدمکشان کنترل ذهنی شده خلق شدند و در ترورهای سیاسی بزرگی چون رابرت کندی گیج و سردرگم شده مورد استفاده قرار گرفتند. خلق بردگان جنسی کنترل ذهنی شده (از قبیل کتی اوبرایان، برایس تیلور، آریزونا وایلدر، سیسکو ویلر، اسوالی، کیتی کولینز و خیلی های دیگر) نیز از دیگر اهداف معمول این برنامه بوده است. برنامه ام کی اولترای بدنام سیا در سال ۱۹۵۳ آغاز شد. گفته می شد که وی در سال ۱۹۷۳ مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. بعدها زمانی که این موضوع از طبقه بندی خارج شد، مردم فهمیدند که در قالب این برنامه ۱۴۹ زیرپروژه باورنکردنی وجود داشته است!

کنترل ذهن علنی پیشرفته
اگر فکر می کنید که سیا، دولت و دیگر سازمان های نظامی قلبشان عوض شده و به ناگهان تحقیقات کنترل ذهن خود را متوقف کرده اند بهتر است بیشتر فکر کنید. کنترل ذهن امروزه همچنان ادامه دارد و حتی پیشرفته تر نیز شده است. شرکت های بزرگ فناوری همچون گوگل (آلفابت) و فیس بوک که به واقع شرکت های خصوصی نیستند، بلکه آمیزه ای هستند پول محور از دولت- ارتش- اطلاعات با اجراگری شرکت ها که میلیون ها دلار در زمینه توسعه فناوری هایی سرمایه گذاری می کنند که می توانند افکارتان را بخوانند و دستگاه هایی که موس و تایپ رایانه ای را منسوخ خواهند کرد. آنها می خواهند به افکارتان دست یابند و کاری کنند که مغزتان برای اتصال به اینترنت و هوش مصنوعی، مستقیم به یک رایانه متصل شود. یو اس جی  در دوران اوباما ابتکار «برین» را راه اندازی کرد که برآورد می شود در طول یک دهه ۶ میلیارد دلار هزینه بردارد (۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار تنها برای ان آی اچ). الون ماسک مدیر عامل تسلا و موسس شرکت نورا لنیک در حال ساخت وسیله ای است (شبیه یک سربند توری عصبی) که ادعا می کند اساسا می تواند ذهن شما را بخواند. دکتر جیمز جیوردانو (که سابقه همکاری با وزارت دفاع و دارپا را دارد)  فاش کرده که تمام حوزه های نظامی در حال اکتشاف در این باره اند و این چیز ترسناکی است. آنطور که او می گوید این روند شامل پروژه هایی است همچون تصویر برداری عصبی، دستکاری عصبی سایبر لینک، وسایل هدایت انرژی هدایتی، واسطه های مغز – ماشین قابل دستکاری، نانو نورو فناوری ها، نانو تراشه ها و تقویت کننده های عصبی سربازان. بله، او عملا وجود وسایل انرژی هدایتی را پذیرفته است. این فناوری در یازدهم سپتامر و در جنایات دیگر مثل آتش سوزی های مهندسی شده در پاردایز کالیفرنیا به کار گرفته شده است.
مسئله تحقیقات علنی درباره مغز مورد تایید قرار گرفته است و زمانی که پای برملاشدن این دسیسه به میان می آید، همیشه حرفی که زده می شود یک چیز است و کاری که انجام می شود چیز دیگر. تحقیقات مغزی علنی حتی تکان دهنده تر هستند. مامور پیشین و افشاگر سیا دکتر رابرت دانکن، مهندسی که بسیاری از این سیستم ها را ساخته، سال هاست که تعدادی از تکنیک های کنترل ذهنی اکنون آشکار شده را فاش کرده است. او اعتراف می کند که روی وی ۲کی (ویس تو اسکول) یا سلاح «اسلحه خدا» کار کرده که ۴ تکنیک متفاوت دارد و می تواند صداها را به درون سر افراد بفرستد. این وسیله در جنگ عراق (با صدای «اسلحه تان را زمین بگذارید. این صدای الله است») علیه سربازان عراقی به کار گرفته شده بود. او فاش می کند که چگونه رویاها را می توان هک کرد و مردم را می توان وادار به سخن گفتن کرد (سخنرانی اجباری). همچنین او فاش می کند که چگونه حوزه های زیر مورد تحقیق قرار گرفته و به شکل یک سلاح درآمده است: خوانش ذهن از راه دور، تله پاتی مصنوعی، آزمایش ذهن کندوی سایبرنتیک ( به اشتراک گذاری یک «فضای» ذهنی مشترک در بین چندین نفر)، وجود و استفاده از فناوری «کلون سازی» یا کپی کردن از راه دور افکار، انتقال عواطف یا دیگر حالت ها (مثل درد شدید) به یک هدف . او همچنین تایید می کند که مردم را می توان از طریق امضای انرژی یا «پرینت مغزی» از راه دور،هدف گیری و ردگیری کرد.

افراد هدف واقع شده
عده بیشتر و بیشتری در حال به صدا درآوردن زنگ های هشدار در این باره هستند که آنها چگونه از طریق آزار و اذیت الکترونیک مورد حمله قرار گرفته اند. این کار یورش از راه دور به قربانیان است (که به «افراد هدف واقع شده» معروفند) که در آنها از تسلیحات فرکانسی یا انرژی هدایت شده و دیگر فناوری های کنترل ذهن برای بمباران کردن افراد با حملات نامرئی استفاده می شود. این افراد هدف واقع شده، وادار به احساس کردن عواطف خاصی و فکر کردن به افکار مشخصی می شوند که برای خود آنها نیست. متاسفانه این افراد در ابتدا فکر می کنند که عقلشان را از دست داده اند و متاسفانه زمانی که خیلی از آنها  این اتفاقات را گزارش می کنند، بسیاری از افراد دور و برشان فکر می کنند که آنها دیوانه شده اند، با این حال این پدیده ای به شدت واقعی است. دیوانه خواندن مردم، مجبور کردن آنها به انجام یک ارزیابی روان پریشانه یا قفل کردن درها به رویشان، همگی حقه هایی قدیمی به شمار می روند که دولت ها در سراسر جهان برای ساکت کردن مخالفان سیاسی مورد استفاده قرار داده اند.
مسئله اساسی که در بطن این موضوع قرار دارد این است: کنترل ذهن یک نفر، کنترل ادراک آنها و کنترل واقعیت آنها، به این دلیل که این ادراک است که واقعیت را می آفریند. کنترل ذهن ابزاری است برای عده معدودی دستکاری کننده جامعه ستیز به منظور کنترل کل بشریت.

با در کنترل گرفتن ذهنتان قدرت خود را پس بگیرید 
گرچه این خبر بدی است و آگاهی از آن بهتر است تا نادیده گرفتن کورکورانه آن تنها به این امید که خودش از سرتان خواهد گذشت.  این پدیده نه تنها ناپدید نخواهد شد بلکه در حال گسترش و افزایش نیز هست. پس برای مواجهه با آن چه می توان کرد؟ بله، می توانید نسبت به وجود آن آگاه باشید و بله، می توانید گام هایی در جهت محافظت از خودتان در برابر آن بردارید. اما می خواهم روشن کنم که چگونه بیشتر ما از مغزمان حتی به اندازه درصدی از پتانسیل کامل آن استفاده نمی کنیم. چه می شود اگر بتوانید سفر کاملی را از کنترل ذهن به سمت کنترل بر ذهن خودتان بردارید؟ چرا که اگر شما خودتان را کنترل نکنید به تدریج یک نفر دیگر از بیرون شما را کنترل خواهد کرد و به همین ترتیب اگر ذهنتان را کنترل نکنید، یک نفر دیگر کنترل آن را در دست خواهد گرفت.
پس در اینجا خبر خوبی هم وجود دارد. کنترل کردن ذهن خودتان یک گزینه است. شما قدرت گسترش دادن آگاهی خود و استفاده از پتانسیل به کار گرفته نشده مغزتان را به طور خاص در جهت خیر و صلاح خود دارید. شما می توانید یاد بگیرید که ظرفیت حیرت انگیز ذهن و عواطف خود را برای خلق زندگی ای که خواهان آنید مهار بزنید. چگونه؟ موضوع کنترل بر ذهن جنبه های زیادی دارد که در این مجال کم  فقط به دو مورد آن اشاره می کنم. اول ماهیت خود ذهن است که از فکری به فکر دیگر می پرد. بسیاری از سنت های معنوی بر اهمیت مراقبه، سکوت درونی و غرق شدن کامل در لحظه حال / اکنون تاکید دارند. این تمرینی است برای سلطه بر به اصطلاح «ذهن میمون» تا بتوانید آن را به کنترل خود درآورید به جای اینکه بگذارید هدف کنترل ذهن قرار بگیرید.

تلاش کنید کنترل ذهنتان را در دست بگیرید وگرنه یک نفر دیگر این کار را خواهد کرد.
یادتان باشد: خودتان ذهنتان را کنترل کنید وگرنه یک نفر دیگر شما را کنترل خواهد کرد. ذهنتان را کنترل کنید وگرنه یک نفر دیگر آن را کنترل خواهد کرد. دستور کار ان دبلیو او ایجاد طیفی از افکار انسانی قابل دسترسی و در نهایت امکان پذیر است، به این ترتیب فکر کردن یا انجام دادن هر کاری جز آنچه که دولت می خواهد فکر کنید یا انجام دهید، مشروع و در نهایت فکر کردن به آن غیرممکن می شود. با این حال بشریت قدرتی ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون نفری دارد. عده ای نسبتا اندک از دستکاری کنندگان نمی توانند ذهنتان را کنترل کنند، مگر آنکه شما خودخواسته ذهنتان را در اختیار آنها قرار دهید. انتقادی فکر کنید. همه چیز را به پرسش بگیرید. اطلاعات را از طیف وسیعی از منابع دریافت کنید. در مورد منشا و پول این منابع تحقیق کنید. بسیاری از آنها به شکلی به ان دبلیو او متصل هستند، مثل شرکت های داروسازی بزرگ، مجوعه نظامی صنعتی، صهیونیست ها و غیره. همگی آنها از لابی های گسترده ای بهره مندند و بر رسانه های جریان اصلی کنترل دارند. همیشه واقعیت ها را کنترل کنید! به سازمان ها اتکا نکنید و کار کنترل مطالب را به عهده آنها وانگذارید. همه چیز یک بازی ذهنی است. شما می توانید ذهنتان را پس بگیرید و با آن حق حاکمیت بر ادراک خود در برابر کنترل های بیرونی و دستیابی به آزادی و رفاه خود را.
نویسنده: ماکیا فریمن (Makia Freeman)  سردبیر سایت
منبع: https://b2n.ir/040682

انتهای پیام.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید