خبر فوری
هرمزبان:رییس ستاد انتخابات خوزستان از ثبت نام بیش از ۴۵ داوطلب انتخابات مجلس در استان در اولین روز ثبت نام خبر داد.

بیش از ۴۵ داوطلب انتخابات مجلس در خوزستان ثبت نام کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی حسین حسین‌زاده رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: ۴۹ نفر در روز نخست ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه خوزستان نام نویسی کردند.

او با بیان اینکه بیش‌ترین تعداد داوطلبان ثبت نام کرده در اهواز با ۱۰ نفر و آبادان ۷ نفر بوده است، اظهار داشت: ثبت نام داوطلبان در ۱۴ حوزه انتخابیه خوزستان از صبح روز یکشنبه بدون مشکل انجام شده است.

حسین زاده درخصوص اختلال اینترنت در زمان ثبت نام بیان کرد: در ساعات اولیه صبح با کندی سرعت اینترنت روبه رو بودیم که پس از مدتی این مشکل برطرف شده و به حالت عادی بازگشت.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در ادامه به داوطلبان توصیه کرد که ثبت نام خود را در روز‌های اول انجام داده و آن را به روز‌های آخر موکول نکنند.

حسین زاده با بیان اینکه داوطلبان مدارک اعلام شده را در زمان ثبت نام به همراه داشته باشند، افزود: امروز یکی دو مورد از داوطلبان به دلیل نقص مدارک نام نویسی نشدند و ناچار شدند که دوباره برای ثبت نام مراجعه کنند.

ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از یکشنبه ۱۰ آذر آغاز و به مدت هفت روز (پایان وقت اداری ۱۶ آذر) از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ در ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی خوزستان ادامه خواهد داشت.

خوزستان دارای ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ حوزه انتخابیه فرعی و ۴۰ بخشداری مستقل است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید