خبر فوری
هرمزبان:

صعود فولاد یک روز به تاخیر افتاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، روز دوم مرحله نهایی مسابقات فوتبال ساحلی زیر گروه لیگ دسته اول کشور عصر امروز با شکست سنگین فدک ارومیه و باخت نزدیک فولاد همراه بود.

در اولین دیدار که از ساعت ۱۴ و در زمین ساحلی غدیر برگزار شد دو تیم کیان آریا اصفهان و فدک ارومیه مقابل هم قرار گرفتند که نماینده اصفهان توانست در یک دیدار پر گل دروازه فدک را به توپ ببندد.

در این دیدار که ۱۳ بار توپ از خط دروازه ها گذشت سهم کیان آریا ۱۰ گل و سهم فدک ۳ گل بود تا یکی از پرگل‌ترین بازیهای برگزار شده طی دو روز اول این مسابقات باشد.

در دومین و حساس‌ترین دیدار مرحله نهایی مسابقات که از ساعت ۱۵ آغاز شد فولاد هرمزگان میزبان این رقابت ها رودرروی صدر شیمی یزد قرار گرفت که در یک دیدار نزدیک و سخت نماینده یزد توانست به برتری برسد تا کار صعود فولاد به روز آخر کشیده شود.

در این دیدار که دو تیم برنده روز اول مقابل هم صف آرایی کردند نماینده یزد توانست با حداقل اختلاف و با نتیجه ۳ بر ۲ از سد فولاد بگذرد و صعود خود را به لیگ دسته اول مسجل کند.

فولاد هرمزگان با باخت امروز خود، برای صعود به لیگ دسته اول فردا و در آخرین روز مسابقات به مصاف فدک ارومیه می‌رود که دو باخت در کارنامه دارد و شانسی برای صعود ندارد و باید از هم اکنون صعود فولاد را قطعی شده دانست.

در دیگر دیدار روز سوم این رقابت ها دو تیم صدر شیمی یزد و کیان آریا اصفهان جدال خواهند کرد که نماینده یزد برای ریسک نکردن قطعا به چیزی جز شکست نماینده اصفهان فکر نخواهد کرد.

فردا یکشنبه و از ساعت ۱۴ اولین دیدار و از ساعت ۱۵ دومین دیدار یعنی بازی دو تیم فولاد هرمزگان و فدک ارومیه انجام خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید