از شایعه تا واقعیت ضرب و شتم شاعر انقلابی + فیلم

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، طی روزهای اخیر شایعه‌ای گسترده از سوی برخی افراد در زمینه ضرب و شتم یکی از مداحان و شاعران انقلابی زنجان در فضای مجازی که اکثرا توسط افرادی در آن سوی مرزها هدایت می‌شد، منتشر شد.

شایعه ضرب و شتم حاج ولی‌الله کلامی، مداح و شاعر انقلابی زنجانی خیلی زود به نقل محافل تبدیل و به یکی از بحث‌های اصلی تبدیل شد.

                                           شعر خوانی در جمع بسیجیان و در سالن همایش‌های صدا و سیما

اما ولی‌الله کلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن رد هر گونه اتفاقی اظهار داشت: من در چند روز گذشته در چند محفل و جمع عمومی و همچنین صدا و سیما اقدام به شعرخوانی کرده‌ام.

گفتنی است، این شاعر انقلابی پس از فتنه روزهای اخیر که پس از افزایش قیمت بنزین صورت گرفت، در جمع مردم معترض زنجان که علیه آشوبگران به خیابان‌ها آمده بودند اقدام به رجز خوانی کرد.

                                         رجز خوانی در جمع راهپیمایی مردم زنجان علیه اغتشاشگران

گفتنی است، ولی الله کلامی از شاعران حماسی و انقلابی و از مداحان مشهور کشور و استان زنجان که در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف نظام و انقلاب از جمله دوران هشت سال دفاع مقدس اقدام به سرودن شعر و مداحی کرده است./ خبرگزاری فارس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید