خبر فوری

کالاهای ضروری به مقدار لازم تامین شده است/تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی بندرعباس دنبال شود

ایرج حیدری در جلسه ویژه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با فرمانداران، اظهار کرد: ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری، رصد بازار، تامین به موقع کالاهای ضروری و جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط ماموریت مهم فرمانداران است.

وی خاطرنشان کرد: با تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری مناطق مختلف استان هرمزگان با تامین مینی بوس مورد نیاز از افزایش غیرمنطقی قیمتها جلوگیری بهعمل آمد.

این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به حجم گسترده ترددهای درون شهری و برون شهری در مرکز استان ساماندهی و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی بندرعباس از سوی فرمانداری با همکاری شهرداری و سایر دستگاههای اجرایی ذیربط با جدیت دنبال شود.

حیدری تصریح کرد: کالاهای ضروری مورد نیاز استان به ویژه برنج به مقدار لازم تامین و کمبودی در این زمینه ها وجود ندارد و تشدید نظارت ها برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی در بازار با جدیت دنبال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بیان کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان با برنامه‌ریزی مناسب و مدیریت به موقع سوخت مایع مورد نیاز مناطق مختلف هرمزگان را تامین و از بروز مشکل در این رابطه با اتخاذ تدابیر مناسب جلوگیری به عمل آورد.

وی در پایان گفت: با تلاش های مجموعه فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی اقدامات خوبی در حوزه تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی استان و ایجاد ثبات در بازار صورت پذیرفته است که نیازمند استمرار تلاش ها در این زمینه هاست و جلسات ویژه ستاد تنظیم بازار استان با فرمانداران برای رصد و ارزیابی اقدامات در بخش های مختلف با جدیت دنبال و برگزار میشود.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید