خبر فوری

کارگاه آشنایی با نرم افزارهای محتواسازی تدریس آنلاین و تعاملی

احسان محمدی نژاد شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس، هدف از برگزاری کارگاه  آشنایی با نرم افزارهای محتواسازی برای کلاس‌ها تدریس آنلاین و تعاملی را توانمندسازی مدیران کادر اجرایی و مدرسین مدارس سما ذکر کرد.

وی، آشنایی بیشتر با نرم‌افزارهای آموشی و استفاده از نرم‌افزارهای آموزشی مربوط به تولید محتوا و تدریس تعاملی و آنلاین را از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه برشمرد.

رئیس مراکز آموزشی سما ابراز امیدواری کرد: با استمرار دوره‌های توانمند سازی، شاهد ارتقا سطح استفاده از فناوری های نوین در مدارس باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از فارس، مجوز راه‌اندازی شعبه هرمزگان بیست و سوم اسفندماه سال ۹۵  به تصویب هئیت مدیره انجمن مطالعات برنامه‌ریزی درسی ایران رسید و این شعبه از سال ۹۶ فعالیت‌های خود را در راستای اهداف انجمن  در استان هرمزگان آغاز کرد.

گفتنی است، انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان به منظور برگزاری نشست‌ها، همایش‌های علمی و تخصصی، چاپ خبرنامه، برگزاری کارگاه‌ها، همایش‌ها، نشست‌ها و دوره‌های آموزشی و تهیه و ارائه طرح‌های پژوهشی در سطح استان هرمزگان راه اندازی شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید