خبر فوری

شهروندان تخلف های شهری را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند

رضا خوشبخت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همراهی و مشارکت شهروندان در اعلام گزارش های تخلف با این مجموعه می تواند از بروز بسیاری تخلفات در شهر جلوگیری کند، افزود: به همین منظور سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس برای ارتباط بهتر شهروندان با مسئولان حوزه شهری در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: سد معابر عمومی، ساخت و سازهای خودسرانه و غیرمجاز، تصرف کوچه و ریختن مصالح ساختمانی در مکان های عمومی، بخشی از تخلفات شهری محسوب می شود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس افزود: نیروهای این مجموعه بصورت مستمر در سه منطقه شهر بندرعباس بر فعالیت های دورن شهری نظارت می کنند و اگر گزارشی از مردم دریافت شود در اسرع وقت به محل اعزام می شوند.

خوشبخت عنوان کرد: در همین راستا از ابتدای سال تاکنون نیروهای رفع تخلف این مجموعه با حضور به موقع در صحنه تخلف از پنج هزارو ۵۲۹ مورد سد معبر و دو هزارو ۳۳۲ مورد تخلف ساختمانی جلوگیری کردند.

وی خطاب به افرادی که قصد تخلف در شهر را دارند، گفت: رعایت حال شهروندان و حفظ پاکیزگی و سلامت شهر خط قرمز این مدیریت است و با متخلفان برابر قانون رفتار می شود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری همچنین از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به عنوان پشتیبان این مجموعه و دستگاه های یاری رسان در برخورد با متخلفان قدردانی کرد.

خوشبخت خاطرنشان کرد: شهروندان همچنین می توانند از طریق سایت مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری به آدرس اینترنتی  Takhallofatbnd.ir نیز درخواست ها و شکایات خود را ثبت کنند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید