خبر فوری

ویزیت رایگان بیماران ابرکوهی توسط پزشکان بسیجی + تصاویر

سید علی‌محمد حقدوست در گفتگو با خبرنگار فارس از یزد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: هم‌زمان با هفته بسیج برنامه‌های گوناگونی در سراسر استان یزد توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی انجام می‌شود که یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها، اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق مختلف استان است.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان ابرکوه، اظهار کرد: اعزام اکیپ‌های پزشکی با هدف توزیع عدالت در سلامت، خدمت‌رسانی به مناطق کم برخوردار و محروم در زمینه بهداشت و سلامت، شناسایی و ارجاع به مراحل تخصصی‌تر، صورت می‌گیرد.

حقدوست اذعان کرد: در همین راستا تیم جهادی شهید صدوقی استان یزد متشکل از ۹ پزشک در رشته‌های تخصصی اطفال، ارولوژی، گوش، حلق و بینی، تغذیه، زنان و زایمان، دندان‌پزشکی، پاتولوژی، ارتوپدی، چشم‌پزشک و مامایی، به ابرکوه اعزام شده و به ویزیت رایگان بیماران پرداختند.

وی اذعان کرد: پزشکان بسیجی در گروه جهادی شهید صدوقی در مناطق مختلف شهرستان حضور یافتند به‌این‌ترتیب که متخصص زنان و مامایی در درمانگاه مهرآباد، متخصصان تغذیه و دندانپزشکی در درمانگاه شهید ولی ابرکوه، متخصص پاتولوژی در آزمایشگاه مرکزی و سایر پزشکان در بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) مستقر شدند.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی ابرکوه ادامه داد: در مجموع حدود ۶۰۰ نفر از بیماران ابرکوهی به صورت رایگان توسط تیم پزشکی نامبرده ویزیت شدند که بیشترین آمار ویزیت شدگان به ترتیب مربوط به تخصص‌های ارتوپدی، گوش حلق و بینی، ارولوژی، زنان و زایمان و چشم‌پزشکی بوده است.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید