خبر فوری

عروسی باشکوهی در کانادا که به نزاع دسته جمعی تبدیل شد + فیلم

عروسی باشکوهی در کانادا که به نزاع دسته جمعی تبدیل شد+فیلمبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در یک عروسی مجلل در کانادا اتفاقی وحشتناک رخ داد که ویدئو آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. معمولا مراسم عروسی، محلی برای شادی و جشن و پایکوبی است، اما بعضی اوقات یک سری اختلاف نظر‌ها این شادی را به عزا تبدیل می‌کند.

در مراسم عروسی که ویدئوی آن را در زیر مشاهده خواهید کرد، مشخص نیست نزاع بر سر چه موضوعی شروع شد، اما درگیری به قدری بالا گرفت که مراسم را بهم ریخت.

عده‌ای از میهمانان شروع به کتک کاری کردند عده‌ای سعی در آرام کردن آن‌ها داشتند. این نزاع حتی به بیرون از سالن مراسم نیز کشیده شد. در حالی که دختران جوان مشغول بحث و نزاع بودند، مردی وارد بحث شد و سیلی به گوش یکی از دختران جوان زد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید