خبر فوری
هرمزبان:

آغاز اردوی تیم آب‌های آرام مردان با حضور ۲ گیلانی/ بانوان گیلانی بر بام قایقرانی کشور ایستادند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از انزلی، دهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی آب‌های آرام مردان با حضور ۹ قایقران در ماده‌های کایاک و کانوکانادایی از امروز (جمعه) به میزبانی دریاچه آزادی تهران آغاز می‌شود.

دعوت ۲ گیلانی به تیم ملی آب‌های آرام

پیمان قویدل و علی آقامیرزایی دو قایقران باتجربه گیلانی به دهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی آب‌های آرام مردان دعوت شدند، این اردو به‌منظور آماده‌سازی قایقرانان کشورمان در دو بخش کایاک و کانوکانادایی برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک توکیو به مدت ۲۶ روز برگزار می‌شود.

پیمان قویدل و علی آقامیرزایی از گیلان، احمدرضا طالبیان از اصفهان، امید احمدی از زنجان، امین بوداغی از مازندران و علیرضا جهان‌نما و علی مولایی از تهران در بخش کایاک، عادل مجللی از گلستان و علی اجاقی از کرمانشاه در بخش کانوکانادایی به اردوی تیم ملی دعوت‌شده و تمرینات خود را زیر نظر ایرج اقلیمی برگزار می‌کنند.

شاهکار بانوان گیلانی با کسب مقام قهرمانی آب‌های آرام

مسابقات قهرمانی آب‌های آرام بانوان کشور با حضور پاروزنان ۱۱ استان دریاچه آزادی تهران در شش ماده برگزار شد و قایقرانان گیلانی با کسب ۶۸ امتیاز مقتدرانه به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافتند؛ تیم پایتخت با کسب ۶۳ امتیاز و تیم هرمزگان با کسب ۴۷ امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.

مهسا آذری از گیلان در کایاک یک‌نفره ۵۰۰ متر به مقام نایب‌قهرمانی رسید، سمن سلطانی از تهران و کیانا کمال زاده از هرمزگان به ترتیب مقام‌های اول و سوم را کسب کردند؛ کوپل گیلانی الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور در کایاک دونفره ۵۰۰ متر موفق شدند به مقام قهرمانی این ماده برسند، سمن سلطانی و ساجده تبریزی از تهران و کیانا کمال زاده و مینا عبدالهی از هرمزگان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

گیلانی‌ها در کانوی دونفره ۵۰۰ متر نیز به نشان طلا دست یافتند، آتنا رئوفی و پریسا محمدزاده زودتر از سایر رقبا به خط پایان رسیده و مقام قهرمانی را کسب کردند، در این ماده مریم شورگشتی و مائده شورگشتی از تهران دوم و زهرا سهراب نژاد و گلشن رهیده از کرمانشاه سوم شدند.

تیم گیلان با ترکیب نرجس کارگرپور، مهسا آذری، الناز شفیعیان و نجمه سجادی در کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر و زیبا سماک حرفه از گیلان در کانوی یک‌نفره ۲۰۰ متر موفق شدند مقام‌های قهرمانی را تصاحب کنند.

الناز شفیعیان از گیلان در کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر نشانی دیگر برای گیلان کسب کرد و پس از سمن سلطانی بر سکوی دوم ایستاد، در این ماده مینا عبدالهی موفق شد مقام سومی را کسب کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید