خبر فوری

نگاهی به فورد موستانگ الکتریکی+ تصاویر  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، این روزها که بازار خودروهای برقی و الکتریکی بسیار داغ شده است، بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیش‌تر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

خودروی فورد موستانگ یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین خودروهای اسپرت در جهان به شمار می‌رود که به تازگی شرکت تولیدکننده آن، فورد، اعلام کرده است که نسخه الکتریکی آن قرار است در اواخر سال آینده میلادی روانه بازارهای جهانی و آمریکا شود.

به نظر می‌رسد که این خودروساز بزرگ آمریکایی تصمیم گرفته است با توسعه و تولید یک خودروی لوکس و قدرتمند الکتریکی و پاک به رقابت تنگاتنگی با یکی از شرکت های هم وطن خود، تسلاموتورز، بپردازد که برنامه های بلندپروازانه و جاه طلبانه ای برای توسعه و عرضه خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست دارد و تسلا مدل ۳، مدل ایکس و مدل اس آن با استقبال بی نظیری از سوی مشتریان در کشورهای مختلف روبرو شده است.  

فورد موستانگ مچ-ای الکتریکی (Mustang Mach-E electric) یک کراس‌اوور است که به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار خودرو، رقیب اصلی تسلا مدل Y به شمار خواهد رفت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، موتور این خودرو ۴۵۹ اسب بخار قدرت و ۶۱۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو همچنین قادر است مسافتی به طول ۳۰۰ مایل را طی کند. سرعت رسیدن صفر تا ۶۰ مایل بر ساعت این خودرو کمتر از ۴ ثانیه خواهد بود.  

این کراس اوور زیبا که قرار است عرضه آن از اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز شود، قابلیت و امکانات منحصر بفرد و جدیدی خواهد داشت تا برای راننده و سرنشینان آن رفاه، آسایش و ایمنی بالاتر و بیشتری را به ارمغان بیاورد. گفته می شود قیمت این خودرو حدود ۴۴ هزار دلار خواهد بود.  

بر اساس گزارش وب سایت insideevs، ظرفیت باتری بعضی از مدل های این خودرو تا ۹۸.۸ کیلووات ساعت نیز براورد شده است.  

در زیر به تصاویر خودروی الکتریکی کراس اوور فورد موستانگ خواهیم پرداخت:

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید