خبر فوری

کمالی: بهره برداري از نخستين سامانه تلويزيوني ديجيتال مستقل روستايي هرمزگان

هرمزبان:نخستین سامانه تلویزیونی دیجیتال مستقل روستایی در روستای پیرچوگان شهرستان رودان به بهره برداری رسید .

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،مدیر کل صداوسیمای مرکز خلیج فارس گفت : این فرستنده با هزینه 150 میلیون تومان از محل اعتبارات صداوسیما به بهره برداری رسید .

کمالی افزود : بیش از 88 درصد از مناطق هرمزگان زیر پوشش امواج دیجیتال قرار گرفته و بزودی فرستنده های آنالوگ در کل استان خاموش می شود .

وی گفت : با توجه به وجود بارگاه امامزاده سید سلطان محمد روستای پیر چوگان به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری مذهبی راه اندازی این سامانه موجب ارائه خدمات بیشتر به گردشگران و زائران می شود .

کمالی افزود : برجسته سازی و ساماندهی مراسم های مذهبی و فرهنگی و نمایش حضور گسترده مردم در مناسبت های ملی از شبکه های استانی و سراسری یکی از اولویت های کاری مرکز خلیج فارس است .

وی گفت : ماموریت رسانه ملی حمایت از برنامه های دولت به ویژه در عرصه بین المللی است .

مدیر کل صداوسیمای مرکز خلیج فارس افزود : اداره افکار عمومی بیان شفاف مسائل برای عموم مردم ،مدیریت فرهنگی جامعه از جمله ماموریت های خطیر رسانه ملی است .

کمالی با توجه به پوشش مناسب اخبار در استان به ویژه نمایش حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از شهدای غواص و آتش سوزی های اخیر چند مجتمع تجاری در بندرعباس گفت : قانون گذار با نگاه تیز بینانه برای رسانه یک فصل جدید و فرا دستگاهی تعریف کرده است .

وی افزود : رسالت صداو سیما به عنوان یک رسانه مطالبه حقوق مردم و بازتاب خدمات نظام و دولت است .

فرماندار شهرستان رودان در این مراسم گفت : روستای پیر چوگان به عنوان جاذبه ی گردشگری مذهبی هرساله پذیرای صدها نفر از زائران از نقاط مختلف کشور است .

محمودی افزود : ارتقای سطح خدمات به زائران یکی از راههای جذب گردشگران و توسعه فرهنگ مذهبی است .

منبع: خبرگزاری صداوسیما
(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید