خبر فوری

برگزاری نخستین مناظره انتخاباتی جانسون و کوربین

برگزاری نخستین مناظره انتخاباتی جانسون و کوربینبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بوریس جانسون، نخست‌وزیر و رهبر حزب محافظه‌کار انگلیس و جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر در مجلس این کشور شامگاه سه‌شنبه نخستین مناظره انتخاباتی خودشان را به میزبانی شبکه تلویزیونی ITV برگزار کردند.

بوریس جانسون و جرمی کوربین در این مناظره بر سر مسائل مختلف از جمله برگزیت، مسائل اقتصادی، نظام بهداشت و سلامت انگلیس و … مناظره کردند.

پیش‌تر اما بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس اعلام کرد: «در تاریخ ۳۱ ژانویه (یازدهم بهمن ماه) از اتحادیه اروپا خارج می‌شویم.»

بوریس جانسون اعلام کرد: «در زمینه استقلال اسکاتلند به همه‌پرسی عمومی دیگری نیاز نداریم. شکست در به سرانجام رساندن برگزیت بزرگترین تهدید برای اقتصاد ما است.»

 

بیشتر بخوانید: کوربین شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را غیرقانونی خواند

پیش از این نیز شین فین، رئیس حزب جمهوری‌خواه ایرلند تاکید کرد که تغییرات و آشفتگی در روند برگزیت، در عرض ۵ سال به برگزاری همه پرسی وحدت دو ایرلند منتهی می‌شود. (بیشتر بخوانید)

این در حالی است که جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر و مخالف پارلمان انگلیس اعلام کرد: «امیدوارم بریتانیا تجزیه نشود.»

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید