خبر فوری

۳۰ نفر در حوادث اخیر زنجان دستگیر شدند

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از زنجان، اسماعیل صادقی نیارکی اظهار داشت: با همت مسئولان استان و همراهی و همکاری مردم متدین زنجان شاهد حوادث ناگوار در استان زنجان نبودیم و مردم چند روز قبل به صورت مسالمت‌آمیز تجمع کرده و اعتراض خود را بیان کردند و اقدام خراب کارانه و شعارهای ساختارشکن در این خصوص نداشتیم. 

وی با اشاره به خروش امروز مردم متدین و ولایت مدار زنجان افزود: تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل (ره) و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت پیام راهپیمایی امروز مردم شهید پرور زنجان است. 

رئیس دادگستری استان زنجان با تاکید بر اینکه امنیت موضوعی نیست که مورد مسامحه قرار گیرد، اضافه کرد: امنیت خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است و با کسانی که امنیت و آرامش مردم را به خطر اندازند برخورد خواهد شد. 

واکنش ظریف به اظهارات مداخله‌جویانه دولت‌های غربی درباره اغتشاشات در ایرانبصیرت مردم ایلام به هنجارشکنان اجازه هیچ اقدامی نداده استاستاندار آذربایجان شرقی: تعدادی آشوبگر غیربومی در تبریز دستگیر شده‌اند

صادقی نیارکی با اعلام اینکه دستگاه قضایی با افرادی که امنیت جامعه را مختل کند، برخورد قانونی می‌کند، افزود: 30 نفر که قصد داشتند از اجتماع مسالمت‌آمیز مردم سوءاستفاده کنند و برنامه تحریک و به انحراف کشاندن مطالبات مردم را داشتند با درایت و هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی شناسایی و دستگیر شدند. 

وی در پایان با اشاره به اینکه اجرای مدیریت سوخت بهانه‌ای برای برهم زدن عده‌ای اخششاش‌گر شده است، اضافه کرد: از مسئولین می‌خواهیم با کمک هم مشکلات مردم را حل نموده و مراقبت نمایند افزایش قیمت حاصل از افزایش قیمت بنزین برای سایر کالا و خدمات نشود. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید