خبر فوری

مشهدی‌ها چه انتظاری از متولیان شهری ‌دارند + فیلم

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مردم مشهد به عنوان شهروندان یک کلانشهر از متولیان شهری خود انتظاراتی دارند و نگرش خاصی نسبت به شهرداری و متولیان شهری دارند.

بخش عمده‌ای از این نگرش‌ها مربوط به دغدغه‌های عمرانی و آبادسازی شهر است و این مسئله بیانگر این است که مردم بیشترین انتظار خود از شهردار و شهرداری را به این حوزه خلاصه کرده‌اند.

“طرح سوت‌زنی” به عنوان قانون در شهرداری مشهد اجرا می‌شودبازگشت به عقب معاونت فرهنگی شهرداری مشهدجابجایی اولویت‌ها در معاونت فرهنگی شهرداری مشهد؛ وقتی «رعایت حق تقدم» مهم‌تر می‌شود

دوربین و خبرنگار تسنیم خراسان رضوی به صورت اختصاصی به سراغ عده‌ای از این شهروندان رفته و از آنها پرسیده است که چه انتظاری از متولیان شهری خود دارند و به صورت مشخص اگر جای شهردار بودند چه اقدامی را در مشهد در دستور کار قرار می‌دادند:

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید