خبر فوری

«قاب خاطره» علی نصیریان با دوبله انگلیسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سریال اپیزودیک «قاب خاطره» محصول شبکه آی‌فیلم در سال ۱۳۹۲، با دوبله انگلیسی برای مخاطبان انگلیسی‌زبان این شبکه در سراسر دنیا پخش می‌شود.

در این سریال علی نصیریان، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ‌چاپ، شهره سلطانی، محروز ناصرشریف و محمد اهلی به عنوان بازیگران ثابت حضور دارند. همچنین در هر قسمت بازیگرانی وارد قصه می‌شوند که نقش‌های فرعی را بازی می‌کنند.

موضوع سریال زائرانی است که برای زیارت به مشهد مقدس می‌روند. این زائران در یک عکاسخانه عکس می‌گیرند و بار دیگر که به زیارت می‌روند به عکاسخانه می‌روند تا عکس خود را دریافت کنند. مشکلاتی که برای این زائران پیش می‌آید با تلاش و همفکری صاحب عکاسخانه حل می‌شود.

«قاب خاطره» از جمعه هر شب ساعت ۲۳ به‌وقت GM و ۰۲:۳۰ به‌وقت تهران راهی آنتن کانال انگلیسی آی‌فیلم می‌شود. ساعات بازپخش این مجموعه ۰۵:۰۰، ۱۱:۰۰ و‌۱۷:۰۰  روز بعد به‌وقت GMT خواهد بود.

«قاب خاطره» محصول شبکه آی فیلم است.

بیشتر بخوانید:

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید