خبر فوری

رضایت ترامپ از کودتا در بولیوی و درخواست اقدامی مشابه در ونزوئلا و نیکاراگوئه

رضایت ترامپ از کودتا در بولیوی و درخواست اقدامی مشابه در ونزوئلا و نیکاراگوئهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا ضمن ابراز رضایت از کودتا در بولیوی و استعفای اوو مورالس، رئیس‌جمهور این کشور تلویحاً خواستار وقوع کودتای مشابه در ونزوئلا و نیکاراگوئه نیز شده و مدعی شد زنگ خطر برای دولت‌های ونزوئلا به ریاست نیکلاس مادورو و نیکاراگوئه به ریاست دنیل اورتگا به صدا درآورده است.

ترامپ مدعی شد: «استعفای روز گذشته رئیس‌جمهور اوو مورالس، لحظه مهمی در نیم‌کره غربی بود. این تحولات پیام محکمی را به رژیم‌های نامشروع در ونزوئلا و نیکاراگوئه می‌دهد که اراده مردم همواره پیروز است.»

اوو مورالس، رئیس‌جمهور بولیوی که به تازگی از سوی کمیسیون انتخابات این کشور برنده انتخابات ریاست جمهوری اعلام شده بود، به دنبال افزایش اعتراضات به نتایج انتخابات مجبور شد از سمت خود استعفا کند. (بیشتر بخوانید)

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید