خبر فوری

مانور خنثی‌سازی حمله تروریستی به ترمینال یاسوج برگزار شد+تصاویر و فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج به مناسبت هفته پدافند غیر عامل برنامه‌های مختلفی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده و نشست‌ها و جلساتی در همین زمینه در استان برگزار شده است.

شهرداری یاسوج به مانند سال گذشته امسال نیز در هفته پدافند غیر عامل و در مانوری به مقابله با حمله تروریستی به ترمینال قدیم شهر یاسوج در ابتدای ورودی این شهر در پل دوم بشار رفت.

 

شهرداری یاسوج در مانور سال گذشته که با همین عنوان در محل ترمینال شهید قرنی برگزار شد  از سوی سازمان پدافند غیر عامل کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

 

نستهن مقدم در حاشیه برگزاری این مانور که با حضور دستگاه‌های مختلف برگزار شد با اشاره  به این که چندین دستگاه در مانور شرکت داشتند اظهار کرد: مانور با حمله تروریستی به ترمینال قدیم شهر یاسوج آغاز و نیروها وارد صحنه شدند و این عملیات تروریستی را خنث کردند.

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که شهرداری یاسوج تا چه میزان جهت مقابله با بحران‌ها آمادگی دارد اظهار کرد: همه سعی و توان خود را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم در بحران‌ها موفق عمل کنیم.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید